Eú
Krátka správa
EÚ zaviedla nové sankcie, zákaz dovozu áut a komponentov do Ruska sa rozšíril. Sankcie sú účinné, tvrdí komisia
Nové sankcie zahŕňajú aj obmedzenia pre dodávky množstva automobilových komponentov.
VIDEO: Vyskúšali sme povinný obmedzovač rýchlosti! Je to zlý sen
Okrem zaznamenávania údajov jazdy bude povinný aj systém inteligentného obmedzovača rýchlosti.
Ďalšia výzva pre automobilky a ich dodávateľov. Nové predpisy o kyberbezpečnosti sú pre nich veľký problém, tvrdí štúdia
Na zavedenie nových bezpečnostných opatrení majú len niečo vyše roka. Na novú reguláciu vraj nie je pripravený nikto v autopriemysle.
Čo sú to e-palivá a ako je možné, že dnešné autá s nimi budú bez emisií CO2? Je to hra s číslami
Budúcnosť klasických automobilov v Európe je stále neistá. Ako jedna z alternatív udržateľnosti spaľovacích pohonov sa javia e-palivá, hoci majú svoje úskalia.
EÚ odložilo hlasovanie o zákaze spaľovacích motorov, prekvapivo kvôli Nemecku. Má návrh, ako udržať predaj spaľovacích motorov
Nemecko sa snaží získať záruky, že EÚ predloží ustanovenia o tom, že syntetické palivá bude možné používať v autách so spaľovacím motorom aj po roku 2035.
Norma EURO7 môže autopriemysel zničiť! Automobilky musia garantovať nízke emisie počas 10 rokov alebo 200-tisíc kilometrov
Nový prezident ACEA Luca de Meo opäť bil na poplach ohľadom emisných noriem Euro 7. Teraz sa k nemu pridal aj podpredseda dozornej rady Mercedes-Benz Group AG, obáva sa o budúcnosť tisícok pracovných miest v Mercedes-Benze.
Zrkadlo v aute dostane novú funkciu, bude monitorovať vodičov, či sú dosť pozorní
Systém zabudovaný do samostmievacieho spätného zrkadla analyzuje hlavu, oči a telo vodiča, aby odhalil nepozorných alebo ospalých vodičov.
Už budúci mesiac sa mení maximálna aj minimálna rýchlosť na diaľnici. Prinášame presné znenie zákona
Moderné autá môžu mať problém, pretože ich navigácie budú zobrazovať nesprávnu rýchlosť.
Úradníci v Bruseli nevedia počítať: Až 171 vedcov upozornilo EÚ na chybu vo výpočtoch pri posudzovaní emisií
Na základe zlých výpočtov potom vytvára Európska komisia legislatívu, ktorej sa musí prispôsobiť každá členská krajina.
Nemožné realitou: Mazda ponúkne naftový motor, ktorý splní normu EURO7. Prečo je vlastne nafta problémom?
Japonská automobilka je dostatočne odhodlaná na to, aby pokračovala vo vývoji veľkých vznetových motorov aj napriek všeobecnému trendu ich suspendácie.