Inzercia


E-Nafta
SERVIS
Stellantis realizoval s partnermi rozsiahlu štúdiu, aby si overil, do akej miery sú e-palivá vhodné na použitie v súčasných motoroch koncernu. Výsledky neprekvapujú tých, ktorí o e-palivách už niečo vedia. Komerčným nedostatkom súčasných e-palív je ich vysoká cena a praktická nedostupnosť.
Budúcnosť klasických automobilov v Európe je stále neistá. Ako jedna z alternatív udržateľnosti spaľovacích pohonov sa javia e-palivá, hoci majú svoje úskalia.
Nemecko sa snaží získať záruky, že EÚ predloží ustanovenia o tom, že syntetické palivá bude možné používať v autách so spaľovacím motorom aj po roku 2035.
Benzín a nafta to ešte nemajú zrátané, nahradiť by ich mohli umelé palivá a palivá získané z obnoviteľných zdrojov. Napríklad tento R33 BlueDiesel z Nemecka.