Dizajn
Novinka
Bez zadného skla a s tajomnou mriežkou – Jaguar rozbil koncepčné šablóny
Dramatické línie, absencia zadného okna a záhadné svetlá: nový koncept Jaguar posúva hranice dizajnu.
Aktualita
Nová identita, staré hodnoty: Značka Jaguar sa vracia ku svojim koreňom, toto je súčasťou transformácie
Budúcnosť značky Jaguar sa začína: odvaha, štýl a inovácie vytvárajú úplne nový charakter legendárnej značky
Test
TEST Peugeot Rifter GT: Nafta je späť! Oplatí sa investovať do nového modelu?
Hľadáte ideálne MPV s praktickými detailmi a moderným dizajnom? Rifter sa vrátil k naftovým motorom, pozornosť si zaslúži.
Test
TEST Škoda Superb L&K 2,0 TDI 142 kW 7AP 4×4: O triedu vyššie
Nový Superb prichádza s dizajnom a technológiami, ktoré dokazujú, že česká Škoda si pozíciu lídra zaslúži.
Test
TEST Seat Tarraco XP 2,0 TSI 245k: Skvelé auto, ktoré nikdy nedostalo druhú šancu…
SEAT Tarraco sa lúči, no zanecháva silný dojem. Aj napriek vyššiemu veku sú jeho prednosti výrazné. Zaslúžilo si skončiť?
Zaujímavosť
Deus Vayanne: Ako vzniklo prvé rakúske superauto s výkonom 2 230 koní?
Deus Vayanne predstavuje jedinečný príbeh o vízii mladého nadšenca, ktorý z vášne stvoril výnimočné superauto s elektrickým pohonom a výkonom cez 2 000 koní.
Novinka
Prvý pick-up od Kie je tu! Nový Tasman je pre všetkých dobrodruhov aj pracantov
Kia vstupuje na trh pick-upov s modelom Tasman – prvým vozidlom svojho druhu v portfóliu značky. Čo všetko ponúka?
TEST
TEST Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano: Zvodne reprezentuje to najlepšie, čo Taliani majú
Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano pozýva do sveta talianskej elegancie, dynamiky a športovosti. A zanechá silný dojem aj na najnáročnejších.
TEST
TEST Hyundai IONIQ 5 Premium: Ohrozuje spaľováky? Rodinný elektromobil vás dostane…
Pred týmto autom by sa mali mať na pozore aj spaľováky. V čom je Hyundai IONIQ 5 Premium výnimočný?
AKTUALITA
EX30 od Volva v žiare reflektorov: 100 000 kusov za rok a predaje prudko stúpajú
Volvo EX30, elektrické SUV, dosiahlo významný míľnik s viac ako 100 000 vyrobenými kusmi za prvý rok, pričom rast predaja v Európe vzrástol o 36 %.


