Brabus C63 AMG

Úpravca z nemeckého Bottropu pridáva pre Mercedes C63 AMG nemilosrdnú porciu ďalších 73 koní (54 kW). A popustí mu elektronickú uzdu až na maximálne možných 315 km/h.
Vydané  Text: 

Motorárski špecialisti zo supergaráže menom Brabus pripravili špeciálne pre vysokootáčkový osemvalec objemu 6,2 litra modifikačný kit, pozostávajúci z vysokovýkonných kovových katalyzátorov, športových vzduchových filtrov a nového programu pre riadiacu jednotku motora. Výsledkom jeho aplikácie je nárast výkonu z pôvodných 336 kW (457 k) na 390 kW (530 k). Pribudlo aj krútiaceho momentu, ktorý namiesto 600 Nm vrcholí hodnotou 650 Nm. Do technického balíka modifikácií patrí aj odblokovanie obmedzovača rýchlosti, presnejšie povedané vytvorenie dvoch nových špičkových elektronicky limitovaných hodnôt: buď 300, alebo dokonca až 315 km/h. Ani v kolónke akcelerácií nezostal kameň na kameni: Brabusom nadopované C63AMG urobí stovku za 4,1 sekundy (pôvodne 4,5 s), dvestovka padne za 13,1 s (pred úpravou za 14,5 s). Podstatné nárasty dynamiky si vyžiadali aj úpravy podvozka. Podvozok Brabus má tlmiče nastavovateľné v desiatich stupňoch. O spomalenie sa stará na prednej náprave dvanásť piestikov a kotúče priemeru 380 mm a hrúbky 37 mm, na zadnej šesť piestikov, 360 milimetrov priemeru a 28 mm hrúbky. Riadiace sily prenáša na cestu predné obutie Pirelli alebo Yokohama rozmeru 235/35 ZR19 na diskoch Brabus Monoblock VI, E alebo S veľkosti 8,5 J x 19. Brutalitou pohonu drvia asfalt zadné plášte rozmeru 265/30 ZR19 na diskoch veľkosti 9,5 J x 19. Zadný diferenciál so zvýšenou svornosťou je tu povinná jazda. Ak si to klient želá, nedotknutý neostane ani interiér. Môže sa v ňom objaviť napríklad špeciálne tvarovaná voliaca páka prevodovky, či niektoré z exkluzívnych kožených čalúnení Brabus Mastik, prípadne Alcantara.








Pokračujte na ďalší príspevok »



Autopriemysel

Mali by sa dotácie na autá zrušiť, aby sa vyhovelo lízingovkám? Automobilky im už zaručujú odkup, pretože ceny áut klesli

  • Nízke ceny automobilov všetkým nevyhovujú. Výrobcovia ich majú vykupovať späť, aby nezdeformovali vlastný trh, čím sa dostávajú do nebezpečného kolotoča rizík.

     Lízingové spoločnosti požadujú od výrobcov elektromobilov uistenie, že budú spätne odkupovať vozidlá. Bránia sa tak pred rizikami na trhu s ojazdenými autami. 
  • Spravodajstvo

    Polícia ponúka prácu aj tento rok. Koľko zarobí poriadkový a dopravný policajt či IT expert?

  • Aktuálna ponuka práce v Policajnom zbore je pomerne pestrá, náborová kampaň pokračuje aj v tomto roku.

     Byť policajtom nie je práca pre každého, vyžaduje viac ako iba fyzickú zdatnosť.  Na svoje prídu aj IT špecialisti, hoci ponúkané mzdy možno považovať za nedostatočne konkurencieschopné.
  • Autosalón v Ženeve 2024 naživo

    Všetko o novej Dacii Spring: Najlacnejší elektromobil prešiel výraznými zmenami. Pre firmy má skvelú funkciu navyše

  • Očakávame, že nová Dacia Spring bude aj naďalej veľmi atraktívna pre nákupcov firemných vozových parkov. Zostáva najlacnejším elektromobilom na európskom trhu.

     Prvýkrát ponúka obojsmerné nabíjanie V2L. To môže byť zaujímavé pre firmy, ktoré potrebujú mať počas prepravy tovarov napájanú chladničku alebo iné elektrické spotrebiče. Autorom našich fotografií je Rudolf Banecký.