Nový model

Kupujte, kým sa dá! Suzuki má novú VITARU, zákazníci sa o ňu pobijú

Po novom môžete kontrolovať polohu vozidla a nastaviť konkrétny okruh, na ktorý vás systém upozorní, ak ho opustíte.

Prináša množstvo funkčných aj dizajnových zmien
Vydané Text: 

Suzuki Vitara prešla druhým faceliftom a priniesla so sebou moderné technológie a úpravy.

Po facelifte v roku 2018 prináša druhú modernizáciu, ktorú spoznáte podľa úprav v dizajne predných svetlometov, masky chladiča v lesklom laku a ďalších detailov.

Nové farby

Zmenila sa aj farebná ponuka, ktorá obsahuje päť jednofarebných a päť dvojfarebných kombinácií.

Medzi nové farby patrí Sphere Blue Pearl s metalickou strechou Cosmic Black Pearl, a monochromatický šedý metalický lak Titan Dark Grey Pearl.

V interiéri sa objavilo viac odkladacích priestorov, no základné tvary zostali takmer nezmenené.

Na želanie si môžete objednať panoramatickú strechu s posuvnými segmentmi.

Multimediálny systém dostal nový displej s uhlopriečkou deväť palcov, pričom jeho súčasťou sú bezdrôtové rozhrania Apple CarPlay a Android Auto.

Novinkou je aj možnosť prepojiť Vitaru s aplikáciou vo vašom smartfóne, čo vám umožní skontrolovať polohu vozidla a nastaviť konkrétny okruh, na ktorý vás telefón upozorní, ak ho opustíte.

Nová vylepšená Vitara

Zmenu dostali aj bezpečnostní asistenti

Núdzové brzdenie sa teraz spolieha na duálne senzory s väčším dosahom a rýchlejšou detekciou prekážok.

Systém zaznamenáva ďalšie vozidlá, motocykle, cyklistov a chodcov, ktorí sa nemusia nachádzať priamo pred vozidlom, ale môžu sa približovať aj diagonálne, čo umožňuje predchádzať nehodám.

Sledovanie únavy vodiča

Novinkou je aj sledovanie únavy vodiča pomocou kamery v interiéri.

Adaptívny tempomat je prepojený aj s čítaním dopravných značiek, takže dokáže automaticky prispôsobiť rýchlosť podľa aktuálnych potrieb.

Facelift so sebou bohužiaľ priniesol aj mimoriadne nepríjemné upozornenia na prekročenie rýchlosti.

Interiér novej Suzuki Vitara.

Motorová paleta zostala nezmenená

Hybridný model s 1,5-litrovým motorom spolupracuje s elektromotorom a systémovým výkonom 85 kW.

Ďalšou možnosťou je benzínový motor 1,4 BoosterJet s mild-hybridom 48V s výkonom 95 kW.

Oba motory sú k dispozícii s automatizovanou šesťstupňovou prevodovkou.

Štvorkolka so štyrmi módmi (Auto, Sport, Sneh a Lock) je dostupná tiež pre hybridné Suzuki Vitara.







ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.