Aktualizované

Nie je to žart: Boris Kollár bude prevádzkovať a sám šoférovať taxík, už čaká na licenciu. Témy rozhovoru so zákazníkom si určí sám

Znie to skoro ako vtip, lenže ním nie je. Bývalý predseda Národnej rady Slovenskej republiky rozširuje svoje podnikanie o taxislužbu.

Či už zákazníka zaujíma politika, transplantácia vlasov alebo rodičovské povinnosti, aj tieto témy môžu byť počas jazdy v taxíku prebraté.
Vydané  Text: 

Pred necelými dvomi týždňami sme v príspevku o tom, ako slovenské služby poskytujúce prepravu reagujú na zmeny v zákazníckom správaní, zmienili aj kuriózny spôsob, akým istá slovenská taxislužba mieni využiť známe osobnosti na svoju propagáciu. V čase redakčnej uzávierky sme ešte nevedeli, kto sa má do projektu zapojiť a ani sme nepoznali podrobnosti.

Až teraz vieme meno prvej známej osobnosti, ktorá sa do projektu zapojila, je ňou kontroverzný Boris Kollár.

Naozaj bude šoférovať taxík a účtovať si jazdy

Boris Kollár (58), podnikateľ a bývalý predseda Národnej rady Slovenskej republiky, sa do programu prevádzky vlastného taxíka zapojil iniciatívne.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia

On si musel ešte zaplatiť všetky papiere a bude aj platiť za auto, tak ako ostatní taxikári,“ povedal náš zdroj.

Kollár má novinku vyhlásiť dnes na svojom profile na sociálnej sieti.

Nevšedné je, že Kollár bude taxík sám šoférovať, a preto musí byť držiteľom patričných povolení. To, kedy a kde ho bude možné objednať na jazdu cez mobilnú aplikáciu, bude zverejňovať na sociálnej sieti a podľa získaných informácií to bude robiť pomerne často: raz až dvakrát týždenne.

Inzercia

Inzercia

Kollár bude jazdiť na Citroëne C4 bielej Dacii Sandero.

Témy rozhovoru bude určovať sám

Avizovaným zámerom je podľa slov prevádzkovateľa „rozvoj komunikácie celebrít s verejnosťou a priblíženie ich života verejnosti“, ale aj venovanie výnosu z jázd občianskemu združeniu Návrat, o.z., organizácii presadzujúcej a podporujúcej návrat opustených detí z inštitúcií (detských domovov) do rodín.

Čakal som, že sa ako prvý zapojí Matovič,“ komentoval situáciu náš zdroj s odôvodnením, že práve bývalý premiér Slovenskej republiky z rokov 2020 a 2021 je známy svojou obľubou otvorene a priamo komunikovať s občanmi.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Po objednávke Kollára ako taxikára má byť zákazníkom umožnené počas jazdy diskutovať, hoci sme sa nedočkali informácie, či medzi vodičom a zákazníkom bude sklo, mreža alebo či bude zákazníkovi umožnené sedieť na prednom sedadle spolujazdca.

Navyše, tému rozhovoru si má Kollár určovať sám – zrejme preto, aby sa vyhol konfrontácii s kritikmi.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Zákon takejto reklame nebráni

Napriek tomu, že Kollár prostredníctvom videí zverejňovaných na svojom profile na sociálnej sieti naďalej komentuje politické dianie na Slovensku, svoju aktívnu politickú kariéru už ukončil.

Pre aktívne pôsobiacich verejných činiteľov zákon zakazuje účasť v reklame, čo bol v minulosti prípad Erika Ňarjaša, na ktorý upozornila a podnet podala Transparency International.

V prípade Borisa Kollára, ktorý po fiasku v posledných voľbách v politike skončil, tak môže byť súčasťou podobných aktivít.

Slovenské taxislužby bojujú o zákazníka, využívajú aj jazdy s celebritami, otvorenú podporu Ukrajine či promo kódy na toaletách v baroch

Pravidelné lekárske prehliadky platia aj pre mladých vodičov, nielen seniorov. Prehľad termínov podľa aktuálneho zákona





Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »