Je nafta lepšia ako benzín? Športový VW Golf GTD má až 400 Nm a 200 koní, ako sú na tom benzínové verzie?
„Naftové GTI“ má dva katalyzátory a spotrebu menej ako päť litrov, pritom skvelý krútiaci moment.
Vydané Text: Erik Stríž

Volkswagen Golf GTE (2021) | benzín+elektrina, hybrid | 180 kW | 370 Nm |
Volkswagen Golf GTI (2021) | benzín | 180 kW | 370 Nm |
Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021) | benzín | 221 kW | 400 Nm |
Volkswagen Golf GTD (2021) | nafta | 147 kW | 400 Nm |

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk