Čo stojí za úspechom značiek Hyundai a Kia v Európe? Slovensko zohrávalo kľúčovú úlohu!
Kórejské značky koncernu Hyundai momentálne zažívajú v Európe boom, na viacerých trhoch ich podiel už prekonáva niektorých európskych výrobcov s vyše storočnou tradíciou. Prečo je to tak? Analýza v 10 bodoch ukazuje, že sesterské značky z Južnej Kórei robia mnohé veci správne. ### 1. Dizajn *Tu je premena obidvoch značiek zvlášť nápadná* Prirodzene móda podlieha času, no… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz


Nový Hyundai i30 – štýlovejší, výkonnejší, bezpečnejší








Inzercia

Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!