Volkswagen ID.6 prichytený pri záverečných testoch

Rodina ID sa čoskoro opäť rozrastie. Volkswagen čoskoro predstaví rodinne orientovaný model. Dostane sedem sedadiel?
Vydané  Text: 

Automobilka posúva zdieľanie platformy MEB do veľmi perspektívneho a zákaznícky silného segmentu. Praktické rodinné auto, ktoré bude pre viac ako päť cestujúcich je už doslova na spadnutie. O tom, že auto vstupuje do záverečnej fázy testov naznačuje aj skutočnosť, že si s jeho maskovaním vo Volkswagene príliš veľa práce nedali. Pri bočnom pohľade je zrejmé, že je karoséria v porovnaní s modelom ID.4 natiahnutá. Znamená to, že auto dostane tretí rad sedadiel? Dodajme, že modely s výklopnými sedadlami v treťom rade sú medzi zákazníkmi veľmi populárne.
**Zásah do čierneho?** Novinka vychádza zo štúdie I.D. Roomzz, ktorú Volkswagen svetu ukázal v roku 2019 na autosalóne v Šanghaji. Podobne ako v prípade už predstavených súrodencov, je sériová verzia ID.6 citeľne civilnejšia či už v prípade dizajnu, alebo koncepcie dverí. To dôležité však zostalo zachované. Obrovský priestor pre cestujúcich. Príchod elektromobilu s usporiadaním 5+2 otvorí cestu k elektromobilite veľkej skupine zákazníkov. Pri sklopených sedadlách v treťom rade poskytne batožinový priestor, ktorý bude veľkým lákadlom nielen pre viacdetné rodiny, ale aj pre ľudí, ktorí vyznávajú aktívny životný štýl.
**Už čoskoro?** Podľa posledných informácií Volkswagen novinku predstaví čoskoro a na trh by sa mala dostať už na budúci rok. Otázne zatiaľ je, pre aké trhy bude určený. Predstavenie by totiž malo prebehnúť v Číne a tam by malo auto aj vyrábať. Veľký potenciál však toto auto má aj v Európe a za veľkou mlákou. Je teda veľmi pravdepodobné, že sa bude vyrábať aj v iných fabrikách.
Tak ako? Páči sa vám pripravovaná novinka z dielne Volkswagenu?








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.