Kupujete jazdenku? Tu máte Felíciu s nastaviteľným podvozkom a palubným počítačom. Zn.: bez svetiel

Inzerát ako tento sa často nevidí! Navyše je náš, slovenský!
Vydané  Text: 
Takýto inzerát sa tak často nevidí. Predajca z Handlovej v Trenčianskom kraji predáva svoju Škodu Felícia 1.3 Sport Line po výraznom tuningu. Neprislúcha nám hodnotiť dizajn, estetiku, pretože niekomu sa kombinácia žltého vzorovaného interiéru, čiernej karosérie a žltých diskov môže páčiť. Tak sa pozrime na inzerát, ktorý sme našli na internetovom autobazári pred tromi rokmi. Dnes je už odstránený, ale fotky z neho sme predsa len zachránili.
Škoda Felícia s rokom výroby 1999 nemá uvedené najazdené kilometre, tieto vozidlá sú však schopné jazdiť aj s 500-tisíc kilometrami a nemať vážnejšie problémy (respektíve mať, ale nie také, aby to bránilo jazde). Za predpokladu, že bol vozidlu dopriany správny servis, môže jazdiť bezproblémovo ešte celé roky.
Model s pôvodnou výbavou Sport Line z inzerátu prešiel výrazným tuningom. Jeho majiteľ mu zadovážil vylepšenia interiéru, žlto-čierne poťahy sedadiel ladia s čalúnením vnútorných krytov dverí a dokonca aj s pásmi sú žlté! Ako nás upozornil čitateľ Boris, tento žltý interiér je origiálny, Škoda ho [ponúkala ako výbavu Color Line I a II](https://skoda-virt.cz/cz/clanky/z-tisku-1/7275-prospekty-felicia-fun-color-line-safe-line/), spoločne s ďalšími, ako FUN, Safety Line. Zaujímavosťou je však nastaviteľný podvozok. Nastaviteľný podvozok s 18-ročnej Felícii, že sa vám to nezdá? Ide o súčasť tuningu, ktorý nášmu populárnemu hatchbacku doprial jeho majiteľ.
Z fotografií ďalej môžeme usúdiť, že venoval pozornosť aj výfuku, ktorý dostal športový charakter, predné svetlá s anjelskými očami však v cene auta nie sú. Tie predajca plánuje vymeniť za originálne, zrejme majú hodnotu privysokú na nejakú Felíciu. Čo však na aute ponecháva, sú pútavé disky kolies, neprekvapivo v žltej úprave.
Predajca v inzeráte uvádza nasledovné údaje o svojom aute:
Auto je garážované, používané na víkendy a zrazy. Predám bez svetiel, namiesto toho osadím pôvodné svetlá svetlá a čisto nové zimné gumy na plechoch. Na aute je motor po generálnej oprave, má pred 16 000 km menené filtre a olej, nové brzdy, predok zadok nastaviteľný podvozok, ktorý má dva a pol roka. Výbava: elektrické predné okná, plne funkčné elektrické zrkadlá, palubný počítač. Na cene sa viem ešte dohodnúť. Ešte stále zvažujete kúpu nejakého starého cee’du či Fabie? Toto bola alternatíva za štvrtinu ceny a zaručene by ste boli centrom pozornosti doslova kdekoľvek! 🙂




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



Servis

Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?

  • Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.

     Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie. 
  • Rozhovor

    Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?

  • Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.

     V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.