Aktuality

Slovensko sa prebojovalo do elitného klubu v predaji áut Subaru!

Ocenenie v kategórii New Sales Record Award je o to významnejšie, že popri Slovensku ho z európskych krajín získalo len Dánsko, Španielsko a Česká republika.

Mikona, s.r.o. sa tak opäť prebojovala do elitného klubu krajín, ktoré sú tradičnou baštou značky: v USA, Austrálii či Kanade si Subaru dlhodobo drží vysoké predaje i trhové podiely a najmä v USA každoročne láme rekordy. Vlani v Spojených štátoch predalo vyše 680 000 vozidiel.

Subaru na Slovensku v roku 2018 rástlo o 12,13 %, čo bolo o 10 % viac ako predstavoval rast celého trhu s novými vozidlami. Značke Subaru sa však výborne darilo aj v rokoch 2016 a 2017, kedy si pripísala rekordné predaje a tiež prestížne ocenenia Subaru Awards. Aktuálne teda zavŕšila hetrik.

Za úspechom vidí šéf slovenského importu vynikajúce výsledky svojich najbližších kolegov, tvrdú prácu celej dílerskej organizácie a podporu spoločnosti Mikona pri sústavnom budovaní povedomia o značke Subaru na Slovensku.

„Som veľmi rád, že sme opäť získali ocenenie a zároveň zaznamenali už tretíkrát po sebe nový predajný rekord na Slovensku. Poďakovanie patrí zákazníkom a samozrejme našim autorizovaným dílerom značky Subaru. Zároveň musím povedať, že sa nedá rásť donekonečna, pretože na ďalší rast predaja výrazne vplýva dostupnosť vozidiel a cenová konkurencieschopnosť modelov na trhu,“ konštatoval general manager Subaru Rastislav Crkoň.

„Systematicky ideme za víziou predávať ročne 500 vozidiel Subaru pri súčasnej veľkosti trhu a počte 10 autorizovaných partnerov. Doteraz sme boli úspešní, ale samozrejme musíme počítať aj s menej optimistickým vývojom.“

Prečítajte si aj:


TEST: Subaru Outback 2.5i-S CVT Business NAVI - Poctivý dobrodruh

Peter Orosz


Nové Subaru Levorg má slovenské ceny

Subaru Forester dostal hodnotenie crash testov ASV+++. Čo to znamená?

Redakcia


Subaru prechádza na solárnu a vodnú energiu

  A aká bude budúcnosť Subaru na Slovensku? „Nemáme krištáľovú guľu, ale už vieme, že automobilový trh sa po roku 2020 dramaticky zmení. Koncom tohto roka uvedieme nové produkty s pokrokovými bezpečnostnými technológiami. Náš recept na rozmanité environmentálne reštrikcie v EU sa volá e-Boxer a v horizonte dvoch rokov predstavíme nový elektromobil . Za posledné roky sa výrazne zmenil sa aj pohľad zákazníkov na značku Subaru na Slovensku. Kým v minulosti sme boli často onálepkovaní ako drahá športová značka, dnes nás zákazníci vyhľadávajú ako lídra v bezpečnosti s cenovo dostupnou ponukou SUV a kombi vozidiel, ako inak, výlučne s pohonom všetkých kolies AWD. Stúpajúci počet zákazníkov na Slovensku nás utvrdzuje v tom, že strátégia ohľadne portfóliia , cenotvorby a komunikácie so zákazníkmi je správna a budeme ju nasledovať aj v budúcnosti,“ uviedol Crkoň.

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

image
Testy

Test Renault ZOE druhej generácie: Najazdili sme viac, ako avizuje výrobca

Renault Zoe sa pred niekoľkými dňami dočkal zásadnej modernizácie. Tretia generácia priniesla nielen evolučne vylepšený zovňajšok, ale aj významne lepší interiér a tiež výkonnejšie akumulátory schopné zabezpečiť dlhší dojazd. My sme nedávno otestovali Zoe v jeho druhej generácii, ktorú budete aj naďalej vidieť v showroomoch a možno aj v bazároch. Stojí za to, aby ste začali zvažovať kúpu?