OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana

Podľa exkluzívneho prieskumu pre OMV sú až pre 65% zákazníkov dôležité čerstvé bagety. OMV Slovensko prichystala pre motoristov dve novinky, ktoré pripravil šéfkuchár Braňo Križan, ponuku čerstvých snackov obohatí bochník s trhaným bravčovým mäsom a špaldová bageta so zaúdeným lososom
Vydané  Text: 

OMV Slovensko rozširuje na svojich čerpacích staniciach ponuku čerstvých snackov o dvojicu exkluzívnych plnených pečív, ktoré pripravil známy šéfkuchár Branislav Križan. „Pozorne sledujeme preferencie našich zákazníkov a snažíme sa napĺňať ich požiadavky. Jedna skupina zákazníkov preferuje zdravšie snacky – pre tých sme pripravili bagetu so zaúdeným lososom a guacamole. Pre tých zákazníkov, ktorí dávajú prednosť chuti mäsa sme pripravili nový bochník plnený trhaným bravčovým mäsom,“ približuje gastro manažérka OMV Slovensko Katarína Stegena Sládková. Braňo Križan skĺbil svoje kuchárske umenie s potrebou pripraviť na každej čerpacej stanici rýchle a chutné občerstvenie. Lososová bageta pozostáva z pečiva zo špaldovej múky a iný rozmer jej dáva aj guacamole plnka skombinovaná s wasabi majonézou. Spojenie obľúbenej ryby a dresingu harmonicky dopĺňa čerstvá chrumkavá zelenina ako je uhorka, reďkovka a rukola. Druhým snackom je bochník plnený trhaným bravčovým mäsom. Táto receptúra je inšpirovaná obľúbeným streetfoodom. Ponúka šťavnato upečené marinované bravčové mäso, ktoré dokážete oddeliť aj vidličkou. Jeho chuť podčiarkuje barbecue majonéza a dopĺňa ju zeleninová príloha v podobe fialovej kapusty, mrkvy a jarnej cibuľky. OMV Slovensko pozorne sleduje požiadavky svojich zákazníkov a preto zrealizovali exkluzívny prieskum zameraný práve na občerstvenie ponúkané na čerpacích staniciach. „V spolupráci s agentúrou MNFORCE sme oslovili Slovákov a na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov sme získali spätnú väzbu, čo na čerpacích staniciach hľadajú,“ hovorí marketingová manažérka OMV Slovensko Michaela Kuzmínová. Až 65% respondentov tohto prieskumu uviedlo, že je pre nich dôležité, aby čerpacia stanica ponúkala čerstvé bagety, alebo snacky. Podľa tohto prieskumu si iba 27% návštevníkov čerpacích staníc nikdy nedá čerstvú bagetu na čerpacej stanici. Naopak 36% motoristov po nej siahne minimálne raz za mesiac. Na čerpacích staniciach OMV stále kraľuje klasika. Až 45% respondentov, ktorí poznajú ponuku bagiet OMV Slovensko uviedlo, že preferujú VIVA bagetu so šunkou a syrom, druhú pozíciu obsadila bagetka s vajíčkom, chrenom a šunkou, ktorú si vyberie každý piaty motorista, ktorý sa občerství na OMV. „Veľmi nás teší, že klasická ponuka našich čerstvých bagiet zarezonovala v pamäti našich zákazníkov. Zároveň však citlivo vnímame ich požiadavky na to, aby sme ponúkali pestrú a originálnu ponuku variácií. Aj preto sme sa spojili so šéfkuchárom Branislavom Križanom, aby nám pomohol posunúť gastronomický zážitok na čerpacích staniciach na vyššiu úroveň. Z predajných čísiel vidíme, že aj keď je klasika nesmrteľná, novinky zákazníkov zaujali,“ hovorí Katarína Stegena Sládková. Jej slová potvrdzujú aj výsledky prieskumu, kde sa až 68% respondentov vyjadrilo, že by privítalo novú príchuť v ponuke. Nové plnené pečivá s rukopisom Branislava Križana budú dostupné na všetkých čerpacích staniciach OMV, kde sú dostupné čerstvé bagety.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.