Zagato spravilo z Aston Martin Vanquish kombi! A výsledok je ohromujúci!

Trojdverové kombi? A ešte k tomu orientované na výkon? Nič viac nehovorte, tu máte moju hypotéku!
Vydané  Text: 

Rodina Aston Martin Vanquish Zagato má svojho štvrtého člena, zrejme posledného.

Vanquish Shooting Brake je v podstate trojdverové kombi spektakulárneho vzhľadu, o ktorého realizáciu sa postaralo nezávislé dizajnérske štúdio Zagato. Ak sa tešíte, že predáte svoj byt a zadĺžite aj svoje vnúčatá, vedzte, že nemáte veľa šancí na nadobudnutie tohto špeciálu: vyrobený bude iba v 99-kusovej edícii. Iba pred dvomi mesiacmi sa Zagato ohlásilo s modelom Vanquish Speedster, ktorý sa stal tretím variantom slávneho modelu od značky Aston Martin. Ten počíta s výrobou iba 28 exemplárov. Predchádzajúce spolupráce Aston Martin a Zagato umožnili vznik variantov Volante a Coupe v počte 99 kusov z každého.
Najnovší počin Shooting Brake predstavuje automobil v celkom novom svetle, pričom podľa nášho skromného názoru ide asi o najkrajší variant Vanquishu Zagato.
Srdcom automobilu je 5,9-litrový dvanásťvalec s maximálnym výkonom 600 konských síl (441 kW) a automatickou prevodovkou Touchtronic III. S týmto agregátom Aston Martin Vanquish Zagato Shooting Brake dosahuje rýchlosť 100 km/h už za 3,7 sekundy, maximálna rýchlosť bude pravdepodobne elektronicky obmedzená na 250 km/h. Rovnaký motor pracuje aj v ostatných vozidlách aktuálnej spolupráce Zagato a Aston Martin.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.