Najsilnejšia Octavia všetkých čias RS 245 je v predaji, cena je uletená

Má vôbec najsilnejší motor a z jej ceny sa točí hlava.
Vydané  Text: 

Vzhľad najnovšej RS 245 už síce poznáme od februára, až teraz sa však na Slovensku dostáva do predaja. Cena pritom nie je vôbec zanedbateľná, mohli by ste si za ňu kúpiť dve dobré autá.

Etalón svojej triedy v doteraz najsilnejšej podobe. Octavia RS vyzerá agresívne, dynamicky a od svojej základnej verzie je viditeľne odlišná. Aktuálna verzia RS-ky s číslom 245 sama hovorí počte koní, ktoré je schopný na kolesá posielať štvorvalcový motor 2,0 TSI. V porovnaní s doteraz najvýkonnejšou RS 230 je to nárast o 15 konských síl. Škoda Octavia patrí a ešte dlho bude patriť medzi najpopulárnejšie automobily u nás. Aj napriek tomu, že sa aktuálna podoba štvorokých svetometov nepozdáva každému a pre každodenné používanie je veľmi odvážna, vo verzii RS pôsobí mimoriadne dobrým dojmom. Rozdelené svetlomety zdôrazňujú športový charakter vozidla a spolu s vizuálnymi doplnkami paketu RS zaručene pútajú pozornosť okolia. Vzhľad najnovšej RS 245 už síce poznáme od februára, až teraz sa však na Slovensku dostáva do predaja. Cena pritom nie je vôbec zanedbateľná, mohli by ste si za ňu kúpiť dve dobré autá. Základná cena je 30 020 eur za variant s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou, za 7-stupňový automat DSG si priplatíte celé dve tisícky eur. K dispozícii je aj variant kombi, za ktorý si predajcovia vypýtajú o 850 eur viac.

Vybrané vlastnosti novej Škoda Octavia RS 245 (2017):

* 4-valcový motor 2.0 TSI, max. 245 koní (180 kW), * max. rýchlosť 250 km/h (elektronicky obmedzená), * Full LED predné svetlomety, * LED hmlové svetlomety a TOP LED zadné svetlá, * systém Front Assist s prediktívnou ochranou chodcov, * navigačný systém AMUNDSEN s 8 reproduktormi a rozhraním SmartLink+, * 19-palcové disky XTREME z ľahkej zliatiny, * príplatkový adaptívny podvozok Dynamic Chassis Control (DCC), * elektrohydraulický samosvorný prední diferenciál VAQ,








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.