FOTOGALÉRIA Honda CR-V e:HEV Advanced AWD
Vydané Text: David Hecl
- Konzervatívne tvary urobili z CR-V manažorske SUV.
- Zadná časť je mohutná a svetlomety osvetľujú výraznú časť z nej. Považujem to za pozitívum.
- Predné svetlá sú úzke. Celá ich horná časť je venovaná dennému LED osvetleniu a smerovému svetlu.
- Spätné zrkadlá sú dostatočne veľké vzhľadom na rozmery auta.
- Pod pravým spätným zrkadlom je umiestnená špeciálna kamera slúžiaca na monitorovanie mŕtveho uhlu. Je možné ju aktivovať tlačidlom na ľavej podvolantovej páčke.
- Dizajnovo sa zadné svetlá odvolávajú na predchádzajúcu generáciu. Opticky však pôsobia väčšie.
- Pohon e:HEV umožňuje Honde, aby do auta implementovala plnohodnotný pohon všetkých kolies.
- Kolesá majú len jeden rozmer. A to 18 palcov.
- Interiér je dizajnovo založený na horizontálnych líniách. Orientácia v ňom je priridzená a všetky prvky majú logické umiestnenie.
- Diplej pred vodičom má základné možnosti konfigurácie. Inak je prehľadný a dobre čitateľný.
- Centrom palubnej dosky je samostatný displej infotainmentu. Výhľad z aute žiadnym spôsobom neobmedzuje.
- Ovládanie vyhrievania volantu je umiestnené celkom logicky.
- Takto sa zobrazí náhľad za auto, ktoré je premietnutý na centrálny displej.
- Jediným nelogickým prvkom interiéru je ovládanie jazdných režimov prevodovky. Ani po týždni som sa v tom nedokázal dostatočne zorientovať.
- DObrou správou je, že nabíjacia podložka na smartfón má mechanické tlačidlo vypnutia. Telefón sem tak môžete odložiť aj bez toho, aby sa okamžite začal nabíjať a prehrievať.
- Okrasná ličta na palubnej doske je celá v klavírnom laku. Takéto riešenie je podľa mňa nevhodné aj z hľadiska odleskov.
- Predné sedadlá sú komfortné a predovšetkým to vodičove sa dá nastaviť vo viacerých smeroch.
- Zadná lavica je posuvná. Miesta na nej je dosť na dve väčšie auto sedačky. Výhodou je otváranie dverí takmer do pravého uhla.
- Základný objem batožinového priestoru je 579 litrov. Po sklopení zadnej lavice narastie na viac než 1 600 litrov.
- Dvojica tlačidiel na veku batožinového priestoru má dve funkcie. Ľavým tlačidlom dochádza k automatickému zatvoreniu veka a pravým sa zase zatvorenie o niečo predĺži, aby ste dokázali z kufra vybrať aj väčšie predmety.

David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.