Test Renault Espace TCe 225 EDC: Vo vrcholnej forme
Toto auto je skutočný fenomén. Má všetko, po čom môžete túžiť otec-motorista, navyše v podobe, ktorá sa bude páčiť aj mamičkám s deťmi.
Vydané Text: Erik Stríž



Skoro ako v limuzíne. Pojmy ako priestrannosť a technická vybavenosť nadobúdajú nový význam.

Obrovský dotykový monitor je trendový, ale v Espace sa neukázal ako praktický. Ocenili by sme viac mechanických ovládačov.


Individuálne nastaviteľné zadné sedadlá. Variabilita bola vždy doménou modelu Espace a aj keď sa medzigeneračne v tomto ohľade zjednodušil, stále ponúka nadštandard.


### TECHNICKÉ ÚDAJE Renault Espace TCe 225 EDC Initiale Paris **Motor**: prepĺň. benzínový R4, 1 798 cm3
**Výkon**: 165 kw (225 k) pri 5600 ot./min.
**Krútiaci moment**: 300 Nm od 1750 ot./min
**Pohon a podvozok**: pohon všetkých kolies 4Control, 7-st. automatická 2-spojková prevodovka, vpredu nezávislé zavesenie McPherson, vzadu dvojité lichobežníkové zavesenie. Brzdy kotúčové vpredu aj vzadu, vpredu s vnútorným chladením. Pneu 235/55 R19
**Batožinový priestor**: 247/680/2101 dm3
**Rozmery**: 4 857 × 1 888 × 1 677 mm, rázvor 2 884 mm Pohotovostná/celková hmotnosť 1 610/2 393 kg, objem nádrže 58 l.
**Najvyššia rýchlosť**: 224 km/h
**Zrýchlenie**: 0 – 100 km/h 7,6 s
**Spotreba**: 8,7 / 5,6 / 6,8 l /100 km
**Emisie CO2**: 152 g/km
**Cena/testované auto**: 35 990 €/41 890 €
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk