Pri pohľade zvonku nie je badať žiadne dramatické zmeny dizajnu. Svojím rozmerom nás na prvý pohľad upútajú veľké 17-palcové kolesá, ktoré automaticky vyvolajú otázku, ako sa s nimi popasuje podvozok. Ďalšiu zmenu si môžu všimnúť okoloidúci po naštartovaní. Je ňou atraktívny LED pásik denných svetiel. Vnútri nás čaká interiér v znamení paketu GT Line – športové sedadlá, volant, pedále, hlavica riadiacej páky. Všetko prvky, ktoré zvyšujú atraktivitu a vo vás chuť jazdiť. Čo viac si môžete priať?

Sedadlá si plnia svoju úlohu na výbornú a spĺňajú všetko, čo svojím výzorom sľubujú. Vďaka naozaj dobre vyladenému podvozku v nich počas jazdy necítite ani tie spomínané 17-palcové kolesá. Práve naopak, podvozok výborne zvláda malé nerovnosti aj väčšie výtlky, v zákrutách sa nenakláňa a v kritických situáciách vás na oplátku podržia sedadlá.

Táto hra na športovca by sa však nedala hrať bez schopnej motorizácie a tou naftová preplňovaná 1.5 s výkonom 81 kW (110 k) rozhodne je. S Cliom si poradí bez problémov a nebudete sa musieť báť s ňou predbiehať ani dlhý náves na dvojprúdovej ceste mimo mesta.

Grandtour však nie je len o rýchlej jazde. Odporučili by sme ho najmä mladým rodinám, ktorým bude stačiť svojím vnútorným priestorom, objemom batožinového priestoru 443 dm3, dobrou spotrebou veselo pod 5 litrov a to aj pri dynamickej jazde i priaznivou cenovkou. S motorom 1.2 16V vo výbave Life sa jeho cena začína už na 9 590 €.

Vďaka bohatej výbave si môžete Clio nakonfigurovať podľa vlastnej chute a možností. Parkovanie uľahčia parkovacie senzory, zadná kamera alebo rovno parkovací asistent. Na výber je aj niekoľko multimediálnych systémov či farebných vyhotovení interiéru. Renault posunul aj týmto faceliftom Clio zase o kúsok bližšie k zákazníkovi, pričom sa Clio stalo zaujímavejším a atraktívnejším.