Aktuality
Maťo Homola pokračuje vo víťaznom ťažení a pozýva na Oždianske serpentíny
Maťo Homola láka fanúšikov na rýchlu akciu pod Gemerom. Oždianske serpentíny budú hostiť špičku slovenských pretekov do vrchu.
Pískanie bŕzd nie je len zvuk. Kedy je to bežné? Takto zistíte, čo im je
Viete, ako dlho vydržia brzdové doštičky? A kedy je pískanie varovaním? Tu sú odpovede bez zbytočných technických rečí.
Šesť mesiacov si nevšimol radar v zákrute a teraz má zaplatiť 28-tisíc eur
Vodič v Taliansku nazbieral pokuty za 28 000 eur, pretože si pol roka nevšimol radar v zákrute. Zarába len 1 100 eur mesačne.
Toto môže zničiť benzín aj Teslu. Batéria s dojazdom 1 500 km je realitou
Changan predstavil novú batériu s dojazdom 1 500 km a vyššou bezpečnosťou. Na trhu by sa mohla objaviť už v roku 2027.
Barometer trhu: Pokles predaja jazdeniek v máji prekvapil. Ceny však idú opačným smerom
Slovenský trh s jazdenkami ochladol, ponuka áut sa znížila a ceny vzrástli. Nová metodika presnejšie sleduje reálny predaj.
Nové Audi Q3 prichádza bez výfuku a s technológiou pixelových svetlometov
Tretia generácia Audi Q3 dorazí s pixelovými svetlometmi, plug-in hybridným pohonom a tichým zadkom bez výfuku. Predaj začne koncom roka.
Plat ako z iného sveta: Koľko zarobí nový šéf Stellantisu?
Antonio Filosa môže v pozícii šéfa Stellantisu zarobiť až 23 miliónov dolárov ročne (viac ako 20 miliónov eur). Pridá sa aj súkromné lietadlo a osobná ochranka.
Zmena poplatkov za staré autá: Zacvakáte 500€, ak nestihnete
Štát odklepol úpravu poplatkov za staré autá. Poponáhľajte sa, aby ste ju stihli využiť, kým bude neskoro a budete platiť 500 eur.
Pozor na tieto modely: Neúspešnosť na STK po 200 000 km je alarmujúca
Štatistiky UTAC ukazujú, ktoré staršie modely najčastejšie pohoria na STK a ktoré si držia spoľahlivosť aj po najazdení 200 000 km.
Ceny áut rastú rýchlejšie ako platy, za päť rokov o 40 %. Kto na ne má?!
Priemerná cena nových áut sa v Nemecku od roku 2019 zvýšila o 40 %, no predaje klesli. Štúdia JATO ukazuje, ako sa zmenila dostupnosť áut a prečo niektoré značky napriek kríze rastú.







