BMW minulý rok značne inovovalo svoj stredný naháč aj cestné enduro. Novej výbavy a technológií je v nich toľko, že majú náskok pred konkurenciou. Napriek rovnakým základom je však ich charakter odlišný.
Odvaha je to posledné, čo by automobilke Hyundai chýbalo pri tvorbe nového modelu Tucson. Na prvý test prišiel s hybridným pohonom a my sme boli zvedaví, čo všetko pod svojou novátorskou karosériou prináša.
Na toto auto sme sa naozaj tešili, pretože je vyvrcholením 92-ročnej histórie vývoja kompaktných hatchbackov značky Citroën. Kam až tento vývoj teda dospel?
Benzínové motory sú čoraz populárnejšie aj pod kapotami veľkých SUV. Japonci sa preto narýchlo rozhodli umiestniť do modelu X-Trail malý turbomotor od Renaultu. Bol to však dobrý nápad?
Dacia sa vždy spoliehala na neporaziteľný pomer cena/výkon. Bola to účinná výhovorka, ak sa vám niečo nepáčilo. Po prvej skúsenosti so Sanderom Stepway však mám pocit, že už nie je potrebné ju využívať.
Historicky prvá generácia modelu EQA od Mercedesu je technologickým hybridom. Je výhradne elektrický, ale postavený na platforme pre kompaktné vozidlá so spaľovacím motorom. Vyzerá to ale tak, že je to úplne jedno.
Spojenie CUPRA a pretekársky okruh? To môže byť celkom poriadna porcia zábavy. Vďaka najmladšej európskej automobilke sme mali možnosť otestovať jej dva najostrejšie modely priamo na pretekárskom asfalte. Už po chvíľke jazdenia bolo jasné, že autá, ktoré sa od seba navonok tak veľmi odlišujú, majú extrémne veľa spoločného.
Toyota Avensis si cenu na trhu jazdeniek obhajuje spoľahlivosťou a veľkorysým vnútorným priestorom. Nie je však voľbou pre každého, pretože naftové motory, napriek svojmu nespornému technologickému pokroku, stále patria najmä na diaľnice.
Priznám sa, že najnovšie Santa Fe ma svojím dizajnom dostalo. A to patrím medzi tých konzervatívnejších. Na ponuku vyskúšať si novú vlajkovú loď Hyundaiu som nemohol povedať nie.
Mnoho ľudí žije vo svojom alternatívnom svete, v ktorom akoby neplatili pravidlá, ktorými sa riadia ostatní. Škoda však vidí alternatívu inak. Octavia vo verzii 1.5 TSI poháňanej stlačeným zemným plynom CNG prináša alternatívu, ktorej chceme uveriť.