Google News
Povinná autoškola pre e-kolobežkárov: Stane sa novinka z Talianska vzorom aj pre Slovensko?
Kurz autoškoly je bezplatný, ale povinný pre všetkých previnilcov, ktorí opakovane porušujú dopravné predpisy.
Úplná spokojnosť. Kia našla recept na vynikajúce auto. TEST KIA CEED 1.5 T-GDi DCT GT Line
Recept na dobré auto je vlastne jednoduchý: vynaložiť viac úsilia ako ostatní. Kii sa to celkom darí.
Kto nesie zodpovednosť za poškodenie auta v autoumyvárni?
Zisťovali sme, kedy zodpovednosť prijíma prevádzkovateľ a kedy je na pleciach motoristu. Práve toto je kľúčový bod celej veci.
Dočkali sme sa: oddnes sa mení rýchlosť na diaľnici, maximálna aj minimálna
Rýchlosti na diaľnici v meste sú od dnešného dňa totožné s rýchlosťami na diaľnici mimo mesta. Prednosť majú ale naďalej dopravné značenia.
Je čas na astronomické zvýšenie ceny alkoholu. Slovenské štatistiky nehodovosti za tento rok sú opäť škandalózne / Editoriál
Naše slabé odsudzovanie alkoholu za volantom je dôvodom, prečo ho naďalej mnohí berú na ľahkú váhu.
PRVÝ TEST novej KIA NIRO: Toto je nový zlatý štandard pre crossovery
Kia Niro predchádzajúcej generácie je na niektorých trhoch predajnou jednotkou spomedzi všetkých modelov výrobcu. Generačne sa však podstatne zlepšilo, čo z neho očakávane spraví lídra aj v ďalších regiónoch, možno i u nás.
Platí červená na semafore, aj keď sa pred križovatkou otáčam doľava? Odpoveď záleží aj od novej značky „Čierna šípka“
DOPRAVNÁ PORADŇA o tom, pre koho platí červená na semafore, napríklad na križovatkách Staromestská/Suché mýto a Bajkalská/Prievozská v Bratislave.
TEST: Sú elektromobily naozaj odlišné od benzínových áut? Porovnali sme Citroën C4 v benzíne aj elektrine
Pre každého, kto chce kúpiť nové auto a uvažuje nad elektromobilom, sme pripravili porovnanie elektrického a benzínového crossoveru Citroën C4. Poukazujeme na podstatné i menej dôležité rozdiely.
Nová štatistika: Najpredávanejšie jazdené autá na Slovensku aj s priemernými cenami
Slováci majú nákup jazdených áut naďalej v obľube, pretože v porovnaní s tými novými sú stále podstatne lacnejšie a k dispozícii okamžite.
Nemožné realitou: Mazda ponúkne naftový motor, ktorý splní normu EURO7. Prečo je vlastne nafta problémom?
Japonská automobilka je dostatočne odhodlaná na to, aby pokračovala vo vývoji veľkých vznetových motorov aj napriek všeobecnému trendu ich suspendácie.