Adrenalínová bomba: Polaris Slingshot
Má o koliesko menej, fúka do nej, aj prší, nechráni ani len pred muchami a nie je v nej kde odložiť ani ten najmenší nákup. Ale to vôbec nevadí!
Trojkolka Slingshot nie je lacnou alternatívou ku štyrom kolesám, je to extrakt súčastí potrebných pre radosť, zbavený akýchkoľvek zbytočností. Jej kľúčovým parametrom je hmotnosť, váži iba 771 kg. V boji s kilogramami jej významne pomáha, že pred úradmi sa tvári ako motocykel a tak môže vyjsť na cestu oprostená o všetko, bez čoho si súčasný automobil už ani nevieme predstaviť. Má však volant, dve sedačky vedľa seba, aj náznak karosérie, tak ju s prižmúrením oboch očí za auto považujme.
Srdcom stroja je štvorvalec Ecotec z produkcie GM, dosahujúci z objemu 2,4 litra výkon 129 kW (175 k) pri 6 200 1/min a krútiaci moment 225 Nm pri 4 700 ot./min. Naň nadväzuje päťstupňová mechanická prevodovka, spriahnutá so zadným kolesom priemeru 20“ pomocou ozubeného remeňa zosilneného uhlíkovými vláknami. 
Slingshot sa zrodil pre zákruty, má dĺžku len 3 800 mm a rázvor 2 667 mm, no šírku 1 970 mm a výšku 1 318 mm. O výške ťažiska viac napovedá aj svetlá výška iba 127 mm. Dômyselnej konštrukcii zodpovedá aj predná náprava s kovanými diskami priemeru 18“, zavesenými na dvojitých priečnych ramenách kovaných z hliníkovej zliatiny.
Výbava je sparťanská, tvorí ju vode odolný informačný systém s displejom, cúvacia kamera a prekvapivo i audio systém, dokonca so šiestimi reproduktormi. Vodičovi ale uľahčuje prácu so strmo sprevodovaným riadením posilňovač, pri brzdení mu pomáha ABS a v prípade núdze sa dokonca môže spoľahnúť aj na stabilizačný systém.