Na tomto elektromobile si vývojári dali skutočne záležať.
### Štyri režimy a štyri motory
Inžinieri skonštruovali systém pomocou štyroch nezávislých modulov, z ktorých každý pozostáva z kolesa s tlmičom nárazov, elektromotora a brzdových a riadiacich systémov. Toto riešenie má byť užitočné v meste, no ešte väčšie výhody môže priniesť v off-roadových podmienkach, a preto má byť systém použitý najskôr v elektrických SUV značiek Hyundai, Kia a Genesis.
Krabí režim Hyundai nie je jediným systémom tohto typu. General Motors vybavila svoje výkonné SUV GMC Hammer EV podobným pohonom, Tesla ohlásila použitie takéhoto vynálezu v modeli Cybertruck a malý americký výrobca Vanderhall v elektrickom off-roade Brawley. Mercedes G s elektrickým pohonom avizovaný na rok 2024 by sa mal na mieste otáčať tiež vďaka štyrom motorom, Nemci tomu hovoria „G turn“. Z popisu patentu Hyundai možno vyčítať, že režimy systému e-corner vodič aktivuje prepínačom umiestneným v radiacej páke. Aby bol tento systém použitý v Ioniqu 5, bol potrebný aj zásah dizajnérov. Na videu môžete vidieť, že skúšobný model má väčšie výrezy pre zadné kolesá, aby sa mohli vychyľovať v rôznych uhloch.
### Kedy sa objaví v predaji?
Kedy sa tento vynález dostane do komerčného predaja dnes nie je známe, no zrejme na seba nenechá dlho čakať. Hyundai Mobis už v novembri 2021 predstavil modul, v ktorom elektromotor, prvky odpruženia, brzdový a riadiaci systém umiestnený na volante tvorili jeden celok.
Spoločnosť vtedy tvrdila, že platforma umožňujúca používanie nového systému bude hotová v roku 2023 a od roku 2025 by sa vďaka nej mohli využívať funkcie autonómneho riadenia. Po zavedení platformy má Hyundai Mobis v úmysle sprístupniť systém e-corner aj iným automobilkám, ako je to v prípade komponentov.