Značka Kia začiatkom minulého roka prešla výraznou transformáciou a predstavila nielen nové logo a smerovanie, ale aj svoj nový slogan, ktorý znie „Movement, that inspires“ /„Pohyb, ktorý inšpiruje“.
Ústredným bodom a podstatou, ktorá odráža nový zámer značky je inšpirácia - inšpirovať zákazníkov prostredníctvom produktov, služieb a ich skúsenosti so značkou.
Zdroj inšpirácie hľadá značka Kia všade v prírode, v pohybe a hlavne v inšpiratívnych ľuďoch. A práve, jedného mimoriadne inšpiratívneho človeka si zvolila spoločnosť Kia na Slovensku za svojho nového ambasádora, ktorého automobilka nazýva aj inšpirátorom.
Novým inšpirátorom značky Kia sa stal Juraj Loj, uznávaný charakterový herec. Juraj Loj je herec, ktorý stvárňuje postavy v populárnych slovenských seriáloch (napr. Slovania, Búrlivé víno, Einstein) a zároveň je veľmi úspešný a oceňovaný za postavy, ktoré stvárnil vo filmoch (napr. Šarlatán). V roku 2021 získal prestížne ocenenie Igric za mužský herecký výkon.

Juraj Loj však nie je len herec, je tiež otec a vo voľnom čase je aj maliarom a lezcom. Inšpirácia je pre Juraja mimoriadne dôležitá, vďaka nej napreduje a hýbe sa vpred, ako tvrdí v priloženom videu. Zároveň svojím príkladom inšpiruje ostatných a je pripravený inšpirovať aj priaznivcov a zákazníkov značky Kia, končí sa tlačová správa od automobilky.
Kia má všeobecne v obľube spolupracovať s významnými osobnosťami, aby upozornilna svoje vozidlá široké publikum. V minulosti sa tak značka spájala napríklad s futbalistom Marekom Hamšíkom či naším športovým chodcom Matejom Tóthom, v zahraničí Kia dlhé roky spolupracuje s Rafaelom Nadalom.