Nový sedan v segmente A0 svojim menom pripomína začiatky automobilky. Od roku 1896 začali Václav Laurin a Václav Klement pod obchodným názvom Slavia úspešne predávať svoje prvé vlastné bicykle. Nová Škoda Slavia opäť predstavuje začiatok novej éry, tentoraz na indickom trhu. Sedan, ktorý bude v Indii predstavený ešte v tomto roku, na tamojšom trhu doplní veľmi obľúbené modely Octavia a Superb.
V rámci projektu INDIA 2.0 zodpovedá značka Škoda za všetky aktivity koncernu Volkswagen na indickom trhu. Tento projekt zahŕňa modelovú ofenzívu celkom štyroch nových kompaktných vozidiel. Vozidlá Kushaq, Slavia a dva modely značky Volkswagen sú postavené na platforme MQB-A0-IN, ktorú Škoda špeciálne upravila pre potreby indického trhu. Samotná výroba bude až na 95 % lokalizovaná.
Napriek pandémii Covid-19 má nová Škoda Kushaq za sebou úspešný štart. Od uvedenia na trh v júli 2021 registruje automobilka už viac ako 10 000 objednávok. Vďaka novému vozidlu SLAVIA sa v Indii očakáva výrazný nárast predaja. Indický trh zohráva v rastovej stratégii značky Škoda významnú úlohu.
Pre motoristov v Indii sú dôležité najmä náklady, dojazd a komfort. A presne tieto atribúty by mala nová Slavia spĺňať. Samotná automobilka o novom sedane hovorí ako o elegantnom, bezpečnom a výkonnom automobile. Pod kapotou by mali pracovať motorizácie 1.0 a 1.5 TSI, ktoré prešli technickými úpravami s ohľadom na nižšiu kvalitu paliva v regióne.