Vrstvené akustické sklá, ovládanie klímy cez dotykový displej či luxusné hodinky na palubovke.
Slovenská ponuka DS 9 pozostáva z troch konfigurácií pohonu, tá základná je benzínová, ostatné dve sú plug-in hybridné (E-TENSE).
**Benzínový základ, PureTech 225 S&S** (od 45 990 eur), využíva motor koncernu Stellantis, ktorý nachádzame aj v ponuke iných značiek, ako Peugeot a Citroën. Tento benzínový štvorvalec s priamym vstrekovaním paliva a preplňovaním Turbo Twinscroll ponúka maximálny výkon 165 kW (225 koní) a pôsobivý krútiaci moment 300 Nm. Na auto s prevádzkovou hmotnosťou 1 665 kilogramov je to vskutku pekný údaj, sľubuje dobrú dynamiku pri nízkych rýchlostiach, keďže najvyšší krútiaci moment sa dostavuje už pri 1 900 ot./min.
O to zvláštnejšie vyznieva skutočnosť, že **vo verzii plug-in hybrid (E-TENSE)** (od 52 990 eur) je prevádzková hmotnosť podstatne vyššia (1 954 kg), pričom výkon tohto rovnakého benzínového motora je nižší 140 kW (200 koní). Krútiaci moment je síce rovnakých 300 Nm, lenže až od 3 000 ot./min. Zásadný vplyv na dynamiku má doplnkový elektrický motor vpredu, ktorý dodáva systému ďalších 81 kW (100 koní) a 320 Nm. Stále ide o pohon predných kolies.
V ponuke je tiež **plug-in hybrid s pohonom 4×4** (od 62 990 eur), ktorý je zabezpečený podobne, ako v nových Peugeotoch či Jeepoch 4×e. Tretí motor (elektrický) je na zadnej náprave s max. výkonom 83 kW (113 koní) a 116 Nm. Dokopy tak DS 9 E-TENSE 4×4 ponúka systémový výkon do 360 koní.
Všetky modely sú vybavené **osemstupňovou automatickou prevodovkou**.
Automobilka DS prišla na trh s novým crossbackom, ktorý je iný a nielen iný oproti predošlej generácii, je úplne odlišný aj od konkurenčných značiek.
### „Základná“ výbava je prémiová, až na detaily
Každá motorizácia je na výber vo výbave PERFORMANCE LINE+ a RIVOLI+. Už základná výbava je vskutku bohatá na techniku a komfortné funkcie, čo má byť preukazom príslušnosti do prémiového segmentu.