Hlasovanie v ankete BEST CARS 2020 sa predlžuje o dva týždne! Stále máte šancu zahlasovať

Anketa, v ktorej o najlepších autách roka rozhodujú jedine čitatelia. Pridajte sa k desiatkam tisíc hlasujúcich z celej Európy.
Vydané  Text: 

Anketa BEST CARS 2020 **Vydavateľstvo Motor-Presse Stuttgart aj tento rok organizuje anketu BEST CARS. Automobily zaradené do celkovo 22 kategórií súťažia o priazeň verejnosti a ocenenie, ktoré nevyberá porota alebo novinári, ale vy, čitatelia!** Medzinárodná anketa Best Cars, organizovaná vydavateľstvom Motor- Presse Stuttgart a jeho partnermi, je celosvetovým unikátom. Tento rok sa do nej zapoja čitatelia z 9 krajín Európy. Slovenskí čitatelia majú k dispozícii 22 hlasov, ktoré môžu využiť v jednotlivých kategóriach. Voľbu A tvorí kompletná ponuka modelov na európskom trhu, voľbu B sme opäť v ohraničili cenovými limitmi, ktoré nájdete tabuľke nižšie. Súčasťou hlasovania sú tradične aj anketové otázky, ktorých zodpovedaním môžete vyjadriť svoj názor na jednotlivé značky automobilov. Vaše odpovede nás zaujímajú, lebo nám približujú najmä úroveň príce jednotlivých importérov a dílerov na Slovensku. ### Hlasuje sa iba cez internet Rovnako ako v minulom ročníku, aj tentokrát sa hlasuje len cez internet. Zo štatistík predchádzajúcich ročníkov totiž vieme, že väčšina z vás uprednostňuje túto pohodlnú a modernú formu hlasovania. Online dotazník nájdete na adrese www.best-car.eu/sk .. **Uzávierka hlasovania je 15. decembra 2019.**

Hlasujte tu!


TABUĽKA VOĽBY B – Cenové limity pre jednotlivé kategórie

Pre voľbu B sme ako určujúce kritérium zvolili cenu. Tu sú limity pre jednotlivé kategórie:
A – Miniautomobily9 600 €
B – Malé automobily10 500 €
C – Nižšia stredná trieda15 500 €
D – Stredná trieda26 500 €
E – Vyššia stredná trieda48 500 €
F – Luxusné automobily92 500 €
G – Športové automobily 48 500 €
H – Kabriolety48 500 €
I – Kompaktné SUV20 500 €
K – SUV/Off-road47 500 €
L – MPV19 500 €


*Ceny vozidiel platia k 4. septembru 2019*

Hlasujte tu!




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.