Toyota nenápadne vylepšila C-HR, dostala aj 184-koňový dvojliter!

K vylepšenému hybridnému pohonu s 1,8 l motorom (122 k) pribudol nový hybridný pohon s 2,0 l motorom (184 k).
Vydané  Text: 

Nová Toyota C-HR debutuje s novou ponukou hybridných pohonných sústav, novým multimediálnym systémom a dizajnovými vylepšeniami, ktoré zdokonaľujú jej vzhľad pri zachovaní ikonických tvarov. K hybridnému pohonu s 1,8 l motorom s výkonom 122 k teraz pribudol nový pohonný systém Hybrid Dynamic Force s výkonom 184 k, využívajúci 2,0-litrový motor. Zákazníci si tak môžu vybrať z ponuky hybridných pohonných sústav s emisiami CO2 už od 109 g/km v prípade 1,8-litrového variantu, resp. od 118 g/km v prípade systému Hybrid Dynamic Force s 2,0-litrovým motorom (podľa normy WLTP). Výbava novej Toyoty C-HR navyše obsahuje nový multimediálny systém s technológiami Apple Carplay™ a Android Auto™ na prepojenie so smartfónom. Nová Toyota C-HR ostáva verná svojej ikonickej vizuálnej identite. Jej tradične odvážny dizajn s líniami pripomínajúcimi vozidlá typu kupé sa vyníma v dave aj v tejto najnovšej podobe. Detailné vylepšenia na prednej aj zadnej časti dodali tomuto ikonickému vozidlu kultivovanejší vzhľad. Lakovaný dolný lem zas zdôrazňuje dynamické tvary karosérie s robustným, širokým, vyvýšeným postojom. Modernizáciou prešli aj predné a zadné svetlá, ktoré teraz využívajú špičkovú technológiu LED. Svetlá na denné svietenie a smerové svetlá sú zlúčené do jedného čelného projektora, svietiaceho v jedinej hladkej línii nad hlavným lúčom. Nové zadné združené svetlá sú zas prepojené lesklým čiernym spojlerom do dizajnovo čistého, jednoliateho celku. [GALLERY id=30226] Pod kapotou prináša nová Toyota C-HR novú pohonnú sústavu Hybrid Dynamic Force s 2,0-litrovým motorom. Tento systém s výkonom 184 k ponúka spojenie skvelých jazdných parametrov s vysokou účinnosťou. K dispozícii je aj vylepšený, hybridný systém s 1,8-litrovým motorom, takže záujemcovia o model C-HR si teraz môžu vybrať z dvoch hybridných variantov. Vylepšenia v oblasti jazdných vlastností zahŕňajú úpravy zavesenia kolies, prinášajúce zvýšenie jazdného komfortu pri zachovaní vynikajúcej ovládateľnosti, ktorou je Toyota C-HR známa. Všetky varianty majú navyše vylepšené prvky na tlmenie hluku, vibrácií a rázov, čo prinieslo zníženie hluku v interiéri. K ešte lepšej dynamike prispieva aj vynovený elektrický posilňovač riadenia (EPS), ktorý zlepšuje pocit z riadenia vozidla. Hybrid 2.0l taktiež ťaží z nového dizajnu odpruženia, ktorý zlepšuje pohodlie pri jazde a zároveň si zachováva vynikajúce jazdné vlastnosti Toyota C-HR. Všetky varianty sú vybavené modernizovaným balíkom NVH (hluky, vibrácie a rázy) na ďalšie zníženie hluku v kabíne. Nová Toyota C-HR prináša aj nový multimediálny systém, rozširujúci možnosti konektivity. Tento systém umožňuje plnohodnotné prepojenie so smartfónmi, pričom podporuje aj najnovšie verzie rozhraní Apple Carplay™ a Android Auto™. Okrem toho ponúka možnosť aktualizácie máp cez bezdrôtové dátové pripojenie, takže majiteľ vozidla môže vždy bez starostí jazdiť podľa najnovšej verzie európskych cestných máp.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.