Pozrite sa do kufra novej Kie Seltos

Z videa sa môžeme dozvedieť pomerne veľa o tom, čo Seltos ponúkne vo svojich zadných partiách.
Vydané  Text: 

Seltos má byť jedným z technologicky najvyspelejších vozidiel výrobcu. Bude podporovať aj systém UVO CONNECT, ktorý sa bude zobrazovať na centrálnej obrazovke. Pred volantom je prístrojový panel Kia Live s 10,25-palcovým displejom. Okrem toho ponúkne robustné vonkajšie proporcie, priestranný interiér s veľkým kufrom, vyššiu svetlú výšku a dobré nájazdové uhly vpredu i vzadu, ďalej pestrú podporu konektivity a paletu asistenčných systémov. Pohon zabezpečuje 1,6-litrový prepňovaný benzínový motor T-GDI s max. výkonom 177 koní, 2-litrový benzínový atmosférický štvorvalec s max. výkonom 139 koní a 1,6-litrový vznetový motor s max. výkonom 136 koní. Zaujímavosťou je výber prevodoviek – k dispozícii bude dvojspojkový automat 7DCT, jednoduchší automat 6AT a tiež bezstupňová CVT.

Nové SUV KIA Seltos GT Line predstavuje značku v celkom novom svetle

Úplne nové SUV výrazne vystupuje z radu súčasných modelov.

### Konečne pohľad do kufra Čo sme doteraz o Kii Seltos nevedeli, sú proporcie jej batožinového priestoru a vôbec akékoľvek fotografie vnútra zadnej časti vozidla. Video od indického autora však tento priestor odhaľuje detailne. Figurant komentujúci auto otvára i zatvára kufrové dvere vlastnou silou, nepomáha mu žiadna automatika. Je možné, že elektrické otváranie kufra bude súčasťou niektorej z vyšších výbav. Zatiaľ nepoznáme presné číslo hovoriace o kapacite batožinového priestoru vo východiskovom stave a so sklopenými sedadlami, ale podľa videozáberov odhadujeme rozpätie medzi 400 až 500 litrami a v prípade sklopených sedadiel okolo 1 400 litrov. Kufor je vybavený poschodím z pevnej dosky, pre ktorú nie je vyhradený odkladací priestor. Na bodoch kufra sú vnorené úložné priestory a pod falošným dnom pravdepodobne nájdete sadu na opravu defektu, prípadne rezervné koleso. Z priestoru kufra sa nedajú sklápať zadné sedadlá, čo pri SUV považujeme za významný nedostatok.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.