VIDEO: Emotívna kampaň vás presvedčí, že mobil za volant nepatrí!

#nepozornostzabiji je kampaňou našich západných bratov, ktorá vás dojme k slzám. Po emotívnom videu si do budúcna rozmyslíte, či zoberiete mobil za volant…
Vydané  Text: 
Na jednej strane dobrý pomocník, na strane druhej nástroj, **ktorý odvádza našu pozornosť od sledovania situácie na cestnej premávke.** Ako uviedol Tomáš Neřold, vedúci oddelenia bezpečnosti na Ministerstve dopravy ČR: ***“Snaha byť neustále online a kontrolovať nové správy je stále rozšírenejším návykom.“*** Ako ďalej uviedol, ***“podľa štatistík je ale nepozornosť najčastejším faktorom, ktorý prispieva k vzniku nehody.“*** Len pre informáciu, **za vyše 40% nehôd môže práve nepozornosť šoférov.**

VIDEÁ:

Kampaň poukazuje na deti, ktorým sa už rodičia domov nevrátili. Slogan znie: ***“Budete jim chybět“.*** Podobné kampane vznikli už aj v zahraničí. Napríklad vo Veľkej Británii znel slogan: ***“Smart phone, stupid driver“,*** múdry telefón, hlúpy vodič…
Nepozornosť za volantom podľa štatistík môže až za 40% nehôd.
**Boj** vo veľkom **proti nepozorným vodičom čoskoro spustí aj Polícia SR.** Do technologickej výbavy pribudne takmer **400 nových fotoďalekohľadov.** Tie dokážu rozpoznať detail z vnútra vozidla na kilometrovú vzdialenosť. **Pokuty plánuje rezort vnútra zdvojnásobiť.** ***“Zvyšujeme sankciu za telefonovanie v blokovom konaní z 50 na 100 a v správnom konaní zo 100 na 200 eur,“*** uviedol riaditeľ odboru dopravnej polície Prezídia Policajného zboru Ľuboš Rumanovský. Česi jednoducho patria k majstrom v reklamách, ktoré ľuďom na cestách otvárajú oči. Už v minulosti sa v rámci TV spotov a billboardov objavovali drsné zábery so sloganom „Nemyslíš, zaplatíš…“








Pokračujte na ďalší príspevok »