Aktuality

Talisman a Espace majú nové naftové motory Blue dCi, zlepšil sa aj benzínový TCe

Renault dáva Talismanu a Espace nové naftové motory
Modely segmentu D od Renaultu: zľava Espace, Talisman a Koleos
Renault dáva Talismanu a Espace nové naftové motory
Modely segmentu D od Renaultu: zľava Espace, Talisman a Koleos

Renault oznámil novinky vo svojej ponuke, ktoré sa dotýkajú modelov Talisman, Talisman Grandtour, Koleos a Espace. Automobily spadajúce do segmentu D sa teraz môžu pochváliť estetickými vylepšeniami a modernizovanými motormi, ktoré sú podľa slov výrobcu ešte kultivovanejšie a výkonnejšie.

Estetické a funkčné vylepšenia sa týkajú modelov Talisman, Talisman GrandtourKoleos - boli pridané predné LED hmlové svetlá.

Rodinne orientované 7-miestne SUV Espace je teraz k dispozícii vo farbe Cosmos Blue s 20-palcovými zliatinovými kolesami v dizajne Kubera a Talisman S-Edition ponúka nové 19-palcové disky z kremíkových zliatin v kosoštvorcovom dizajne Alizarine. Športový charakter Talismanu S-Edition je zdôraznený exkluzívnou výbavou: čiernočiernym interiérom vrátane čierneho stropu, prítomné je kontrastné červené prešívanie. To sa nachádza na sedadlách, volante, radiacej páke i dverách.

Vozidlá segmentu D sú v Renaulte príznačné Full-LED svetlometmi, svetelným podpisom v tvare písmena C a robustnými prednými partiami s rozmernou mrežou chladiča.

Prečítajte si aj:


Test Renault Koleos 2.0 dCi 175 4×4 (2017): Predovšetkým pohodlne

Martin Šebesta


Test Renault Espace TCe 225 EDC: Vo vrcholnej forme

ERIK STRÍŽ


Inovácie v motorizáciách sa týkajú modelov Talisman a Espace. V prípade Talismanu sa novinky objavia ako v karosárskom vyhotovení sedan, tak aj kombi (Grandtour).

Nový  benzínový motor TCe 225 EDC GPF
Nový benzínový motor TCe 225 EDC GPF

Nový benzínový motor TCe 225 EDC GPF má namontovaný filter pevných častíc pre kontrolu znečistenia ovzdušia (GPF). Jedná sa o 4-valcový turbodúchadlový motor s priamym vstrekovaním, zdieľaný Allianciou Renault-Nissan Mitsubishi. 1,8-litrový motor dosahuje úroveň výkonu 2-litrového súrodenca . TCe 225 EDC GPF ponúke maximálne výkony na úrovni 225 až 300 koní.

Naftové motory Blue dCi 160 EDC a dCi 200 EDC
Naftové motory Blue dCi 160 EDC a dCi 200 EDC

Naftové motory Blue dCi 160 EDC a dCi 200 EDC sú vybavené technológiou selektívnej katalytickej redukcie (SCR). Blue dCi 200 EDC ponúkne maximálny výkon 200 konských síl a maximálny krútiaci moment 400 Nm, konfigurovaný je s automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC. Motor Blue dCi 130 EDC ponúkne nanajvýš 160 koní a najvyšší krútiaci moment stále pôsobivých 360 Nm.

Súčasťou technologickej výbavy nových motoro je variabilná geometria turbodúchadla, zabezpečuje zvýšenie výkonu pri nízkych aj vysokých otáčkach motora .Injektory boli zvýšené na 8 otvorov a tlak vstrekovania paliva o 700 až 2500 barov, čím sa ďalej znížili emisie a zvýšila sa výkonnosť.

Vybrané články

  1. 1

    TEST Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC: Dobrý, lepší, najlepší – ktorý z nich je elektrický Mercedes?

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie