Auto bez starostí? Pozrite si TOP 10 najspoľahlivejších modelov.

Všetky sa pritom predávajú v Európe.
Vydané Text: 
Pokiaľ nemáte dostatok času, peňazí či nervov na neustále návštevy servisu, tak by tieto autá nemali chýbať vo vašom užšom výbere. Desiate miesto obsadila staršia generácia Volva XC60. Auto ponúka spoľahlivú technológiu, ako aj špičkový dizajn a vybavenie. Ak vám nevadí kúpa zánovného alebo používaného auta, s Volvom XC60 určite nešliapnete vedľa.


Deviate a ôsme miesto obsadili Lexus NX a Suzuki Vitara. Obe autá zaujmú komfortom aj jazdnými vlastnosťami. Japonská spoľahlivosť sa odráža aj na siedmom mieste, kde môžeme opäť nájsť automobilku Lexus, tentokrát ale ide o netradičný hatchback CT.


Kategóriu dostupných vozidiel reprezentuje Kia Cee´d, ktorej rodisko nájdeme pri Žiline. Sedemročná záruka je určite veľkým lákadlom a Kia ňou chcela dokázať hlavne to, že sú schopní vyrobiť kvalitné auto. To sa im očividne podarilo, Cee´d skončil na slušnom 6. mieste. Na piatom mieste opäť nájdeme japonský Lexus s modelom RX. Koncern VW obsadil štvrté, tretie a druhé miesto, každé ale reprezentuje iná automobilka (Seat Leon, Audi Q3 a Škoda Yeti). Zlatá medaila poputuje do japonskej centrály značky Toyota. Model RAV4 síce nenadchne dizajnom, no pohodlím a spoľahlivosťou zaboduje.





Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!




ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.