FOTOGALÉRIA Hyundai IONIQ 6
Vydané Text: David Hecl
- Tvary karosérie pripomínajúce kvapku tu nie sú len náhodou. Cieľom bolo znížiť odpor vzduchu na minimum.
- Predná maska má aktívne lamely optimalizujúce prúdenie vzduchu.
- Pixelart grafiku nájdeme napríklad aj v predných svetlometoch.
- Zadné partie sú mierne komplikované, na druhú stranu však majú zásadný dopad na aerodynamická odpor.
- Zadný difúzor minimalizuje turbulencie. Po okrajoch sú verzikálne svetlá.
- 8-bitová grafika je aj na zadných svetlách.
- Zapustené kľučky sú samozrejmosťou.
- Dvierka nabíjacieho portu možno ovládať tlačidlami.
- Nabíjanie dosahuje maximálne hodnoty 233 kW pri DC a 10,5 kW pri AC.
- Aj smerovky v spätných zrkadlách sa nesú v podobnom duchu.
- Dominantou interiéru je klasická dvojica displejov.
- Na stredovej konzole sa nachádza aj ovládanie okien, čo môže spočiatku miasť.
- Na okrajoch palubnej dosky sú plutvy, kde pri verzii s digitálnymi spätnými zrkadlami nájdete dvojicu displejov.
- Na volante je štvorica LED bodov slúžiaca na varovanie vodiča.
- Volič jazdných režimov sa nachádza pod volantom. Toto umiestnenie mi osobne nevyhovovalo.
- Miesta pred nohami na zadných sedadlách je na rozdávanie.
- Obloženie dverí je síce z recyklátov, noo kvalitu by si zaslúžilo o niečo lepšiu.
- 401 litrový kufor má miernu limitáciu v bodobe úzekeho nakladacieho otvoru.
- Pod prednú kapotu sa zmestí 45 litrov batožiny. To znamená, že sem môžete dať napríklad nabíjacie káble.
![David Hecl](https://autovinysk.b-cdn.net/wp-content/uploads/2023/05/David-Hecl.jpg)
David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.