Madame / Nissan Qashqai
Elegantná voľba pre nežné pohlavie – Nissan Qashqai
Motorizácie
Nebudeme príliš technickí: Nissan Qashqai má pohonnú jednotku pre každý typ majiteľa. Aj základný motor 1.3 DIG-T ponúka výkon slušných 103 kW (140 k) a vďaka mild-hybridnému systému má dobré reakcie na plyn a nízku spotrebu. Kombinuje sa iba s manuálom. Výkonnejší variant tohto motora dosahuje výkon 116 kW (158 k) a môžete ho mať s manuálom, automatom alebo dokonca aj s pohonom 4 × 4 (iba v kombinácii s automatom). Vrcholom ponuky je špeciálny hybrid e-POWER, ktorý kombinuje spotrebu a silu dieselového motora s plynulosťou a kultivovanosťou blížiacou sa elektromobilu. Nabíjať ho netreba, stačí tankovať benzín. Napriek celkovému výkonu 140 kW (190 k) v normálnom režime a až 151 kW (204 k) v športovom jazdnom režime, dosahuje kombinovaná spotreba úroveň iba okolo 4,5 l/100 km.
Naše odporúčanie
Podľa nás najlepší pomer ceny a výbavy predstavuje úroveň Tekna. Obsahuje všetky pokročilé asistenčné systémy aj veľmi užitočné adaptívne LED svetlomety. Oceníte aj vyhrievané sedadlá, elektrický kufor a head-up displej. Takéto auto dostanete od 30 486 €. Ak oželiete adaptívne svetlá (ktoré my považujeme za dôležité), môžete siahnuť po výbave N-Connecta za 28 116 € a priplatiť si za balík Warm (550 €). Takto dostanete komfortné, dobre vybavené auto za slušné peniaze, navyše na komfortnejších 18-palcových diskoch. Ak by ste chceli automat, získate k nemu rovno aj výkonnejší motor a za nami odporúčanú výbavu by ste zaplatili dokopy 30 444 €. A to je podľa nás za Qashqai veľmi dobrá cena, najmä ak vezmeme do úvahy jeho dizajn, kvalitu spracovania a použité materiály.
Galéria fotiek na ďalšej strane
Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.



















