Nová automobilka na Slovensku, štatistiky autonehôd, cenníky Sandera, Golfu, RAV4 i test staršieho Avensisu | Nedeľník

V nedeľu pre vás pripravujeme výber správ. Toto sú najčítanejšie, najdôležitejšie a najpútavejšie príspevky z uplynulého týždňa.
Vydané Text: 

Nová Škoda Fabia 2021 je už v časopise auto motor a šport č. 1/2021!

Prinášame vám kompletný obsah januárového čísla časopisu auto motor a šport

Nezabudnite, že okrem webstránky www.autoviny.sk nás nájdete aj na Facebooku Auto Motor a Šport – Slovensko, na YouTubeInstagrame. Prevádzkujeme tiež špeciálny portál AUTOSKOLA.AUTOVINY.SK, kde nájdete testy autoškoly – bez registrácie, bez reklám a úplne zadarmo. Na ďalšom portáli AUTOSKOLA.AUTOVINY.SK/KVIZY nájdete veľké množstvo zábavných, poučných a zaujímavých kvízov o autách, histórii autopriemyslu, o rekordoch a značkách. ### VIDEOTESTY AMŠ ### NEDEĽNÍK – najčítanejšie, najdôležitejšie a najzaujímavejšie príspevky uplynulého týždňa.

Na Slovensko prišla čínska automobilka DongFeng. Ponúka veľké SUV za málo peňazí s technikou od Mitsubishi

O príchode automobilky DongFeng na Slovensko už koncom minulého roka informoval portál [teslamagazín.sk.](https://www.teslamagazin.sk/dfsk-seres-3-slovensko/) Za importnom týchto exotických modelov stojí slovenská spoločnosť Plastonic, ktorá sa stala oficiálnym zástupením vozidiel DongFeng pre Česko a Slovensko. **Niektoré modely si môžete kúpiť už dnes, pričom samotná distribučná sieť by mala byť kompletná už v marci.** V ponuke osobných áut môžeme... Prečítať celé




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk




ODPORÚČANÉ


ZO SVETA

Nové 100 % clo na elektromobily z Číny bude realitou! A to je len začiatok

  • Americký automobilový priemysel a regulačné orgány sa obávajú, že ak sa čínske elektrické vozidlá dostanú do Spojených štátov, domáce značky im nebudú schopné konkurovať. Bidenova administratíva však údajne dospela k tomu, čo považuje za riešenie: Na čínske elektrické vozidlá zavedie plné 100-percentné dovozné clo.