Technika
Nový vznetový radový 6-valec od Mazdy: Dúfame, že sa vlády zobudia, elektromobilita nie je jediná cesta!
Inovatívne zážihovo-vznetové motory Skyactiv-X nie sú jediné, ktorými sa chce Mazda odlíšiť od ostatných výrobcov. Do nového radového šesťvalca vkladá enormne veľké nádeje, vraj ho čoskoro bude mať väčšina jej áut.
Ford Ranger s motorom 2.0 EcoBlue TDCi: Prečo je napokon skvelou alternatívou k 3.2 TDCi?
Zvládne nový štvorvalec aspoň to, prečo si zákazníci vyberali päťvalec 3.2 TDCi? Bez najmenších pochybností!
Motory Ford 1.5 EcoBoost: Trojvalec, ktorý sa osvedčil
Benzínový motor 1.5 EcoBoost je fenomén, pretože aj v náročnom internetovom prostredí plnom kritiky sa mu darí udržiavať povesť spoľahlivého agregátu, ktorému neškodí ani fakt, že pracuje s iba tromi valcami.
Takto funguje vyvažovací hriadeľ! A prečo ho v 1.0 TSI nenájdete?
Nádhera techniky motora spočíva v tom, že množstvo súčiastok pracuje v dokonalej symbióze a výsledkom je hladký chod motora. Na potláčaní rôznych vibrácií majú najčastejšie zásluhu vyvažovacie hriadele.
Ani nové autá sa nevyhýbajú poruchám. Toto sú tie najčastejšie.
Prieskum medzi 50 000 motoristami z minulého roka poukázal na najčastejšie poruchy nových áut.
Viete, ako funguje diferenciál? Vďaka tomuto videu ho pochopíte okamžite a dokonale
Keby nebolo diferenciálu, dodnes by sme jazdili tridsiatkou a nemali by sme nad svojimi autami kontrolu. Ako ale tento diferenciál vlastne funguje? Pozrite si toto video staré polstoročie, práve z neho sa dozviete všetko potrebné.
Pozor na vyhrievanie sedadiel, dá sa poškodiť veľmi ľahko
Pokaziť vyhrievanie sedadiel je oveľa jednoduchšie, ako si myslíte.
Aká je budúcnosť prevodoviek v časoch elektromobility?
Je to konštruktérsky zázrak, ktorému už nevenujeme žiadnu pozornosť, pritom s ním väčšina motoristov pracuje každý deň.
Ako funguje diferenciál? Video spred pol storočia to vysvetľuje najlepšie
Diferenciál je kľúčový komponent pohonu automobilov.