Najmenšie SUV značky Škoda, Kamiq, sa dočká konkurenta priamo z vlastných radov. Predávať sa bude v Indii, čo je dôvod výberu nezvyčajného názvu Kushaq.
### Hybridizácia je možná
Globálna platforma MQB-A0 pritom bude vyvinutá s možnosťou hybridizácie v závislosti od miestnych emisných požiadaviek, no nebude vhodná pre plne elektrické autá.
„**Už predtým sme kombinovali elektrické a spaľovacie motory na rovnakej platforme s Citigo-e, Seat Mii a VW Up, ale nie je to najefektívnejšia možnosť. Takže sa sústredíme na spaľovacie motory pre A0 s možnou hybridizáciou**.“
### Čím menej globalizovaná výroby, tým lepšie
Škoda sa snaží dosiahnuť podobnú úroveň lokalizácie ako pri súčasnej platforme MQB-A0-In, ktorá je podľa automobilky z 95 percent vyrobená z dielov pochádzajúcich z Indie. Veľkí dodávatelia takto budú motivovaní, aby sa nachádzali blízko výroby v krajinách alebo regiónoch, ako je Rusko alebo Brazília, aby znížili dovozné clá, dodržiavali miestne pravidlá pre výrobu či materiálové vyhotovenie produktov alebo využili vládne stimuly zamerané na lokalizáciu výroby.
Prvou úlohou pre Škodu je definovať prvky spoločné pre každý región na základe budúcej legislatívy s cieľom nájsť miesta, kde sa dajú ušetriť peniaze.
Napríklad Rusko berie kybernetickú bezpečnosť a crash testy vážnejšie ako Južná Amerika, zatiaľ čo indickí zákazníci požadujú väčšiu integráciu smartfónov, než Rusi.