Fotogaléria:Kia Niro EV

Batožinový priestor má základnú kapacitu 475 litrov. Má dvojitú podlahu a je krytý látkovým krytom. Jeho tvarovanie je pomerne dobré.



Okrem klasickej nabíjačky je možné využiť aj USB-C porty v operadlách predných sedadiel.


Zadná lavica je mierne vyvýšená a podlaha nemá stredový tunel. Miesta pred kolenami je viac než dosť, horšie je to s miestom na chodidlá.



Medzi zadnými sedadlami sa nachádza 220-voltová zásuvka.


Stredová konzola obsahuje viaceré ovládacie prvky vo forme fyzických tlačidiel. Jej prevedenie v klavírnom laku je veľmi náchylné na odtlačky prstov a škrabance.

Displeje nie sú zarovnané v jednej línii. Chválim možnosť tmavého zobrazenia menu infotainmentu. Uvítal by som ale jednoduchšie možnosti zobrazenia jednotlivých nastavení.




Interiér sa tvarmi a vyhotovením odkazuje na súčasný dizajnový jazyk značky. Viaceré prvky sú prevzané napríklad z modelov SPortage alebo EV6.



V prednej maske sa nachádza nabíjací konektor CCS - Type 2. Podobné umiestnenie nabíjacieho portu mala aj prvá generácia elektrického Nira. Výkon DC nabíjania je len 80 kW a AC nabíjania 11 kW.



Do predného batožinového priestoru s kapacitou 20 litrov schováte všetky nabíjacie káble. Nezavadzajú a nelietajú vám tak v kufri.



C-stĺpik v tmavej farbe je možné individualizovať až do šiestich rôznych farebných kombinácií. Osobne sa mi však pozdáva toto farebné prevedenie.

K lepšej aerodynamike prispievajú aj špeciálne tvarované disky kolies. Kladne hodnotím použitie prémiových pneumatík.


Smerové svetlá sú umiestnené v zadnom nárazníku. Na aute sú všetky svetlá dostupné s LED technikou. Slabinou je svetlo spiatočky, ktoré je nedostatočné, čo sa osvetľovania priestoru za autom týka. Túto chybu sa snaží vyriešiť kamera s nočným videním. Jej nevýhodou je, že nie je krytá a ľahko sa zašpiní.

Zadné svetlá sú implementované do okraju C-stĺpiku a majú pod sebou otvor pre lepšie obtekanie vzduchu.





Nové tvarovanie predných svetlometov je silným dizajnovým prvkom. Svetlá ale nemajú MATRIX technológiu a aj ich podanie je skôr priemerom.

Kia Niro EV si zachováva smerovanie, ktoré automobilka načrtla už pri predchádzajúcej generácii. Niektoré riešenia zostávajú taktiež nemenné.




