Fotogaléria:BMW M8 Competition Cabrio


Interiér dokonale vykrasluje triedu auta. Má špičkové spracovanie a kvalitu materiálov.
Režim M1 je o niečo civilnejší ako M2. Aj tak ale auto dokáže premeniť na nepoznanie.
Tlačidlo M2 slúži na aktivovanie konfigurovateľného režimu. Ten odomkne takmer celý jeho potenciál.
20-palcové disky kolies s pneumatikami Pirelli P Zero ukrývajú masívne kotúče bŕzd M Compound. Vyššou alternatívou sú karbon-keramické kotúče.
Strecha sa dá zhodiť už za približne 15 sekúnd. Cestujúcim sa tak otvoria úplne nové obzory a spístupnia nové zážitky.
Prémiová audio súprava Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System je určená pre skutočných audiofilov. Z auta sa tak razom môže stať aj koncertná sien či kinosála.
Či už so strechou alebo bez nej, zážitok z akcelerácie je na nezaplatenie.
Volič jazdných režimov umožňuje konfigurovať otáčky motora v troch rôznych úrovniach.
Osemvalcový motor s výkonom 460 kW a krútiacim momentom 750 Nm má karbónový kryt, ktorý je za príplatok 1 240 eur. Agregátu však dodáva pomyselný punc dokonalosti.
Na dispeji kľúča sú zobrazené základné informácie o stave auta. Samotný displej má síce slabšie rozlíšenie, no ide o inovatívny prvok.
Zvukový prejav motora je impozantný. Karbóniové doplnky karosérie sú zo skutočného karbónu v rámci M karbónového exteriérového balíku za 5 582 eur.
Zadné partie auta sa nesu v znamení mohutných kriviek a až štyroch funkčných koncoviek výfukového systému M Sport.
Atletická postava s možnosťou zhodenia strechy pôsobí impozantne.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Advertisement

Inzercia