Fotogaléria:BMW M8 Competition Cabrio

Interiér dokonale vykrasluje triedu auta. Má špičkové spracovanie a kvalitu materiálov.



Režim M1 je o niečo civilnejší ako M2. Aj tak ale auto dokáže premeniť na nepoznanie.

Tlačidlo M2 slúži na aktivovanie konfigurovateľného režimu. Ten odomkne takmer celý jeho potenciál.


20-palcové disky kolies s pneumatikami Pirelli P Zero ukrývajú masívne kotúče bŕzd M Compound. Vyššou alternatívou sú karbon-keramické kotúče.



Strecha sa dá zhodiť už za približne 15 sekúnd. Cestujúcim sa tak otvoria úplne nové obzory a spístupnia nové zážitky.






Prémiová audio súprava Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System je určená pre skutočných audiofilov. Z auta sa tak razom môže stať aj koncertná sien či kinosála.



Či už so strechou alebo bez nej, zážitok z akcelerácie je na nezaplatenie.



Volič jazdných režimov umožňuje konfigurovať otáčky motora v troch rôznych úrovniach.



Osemvalcový motor s výkonom 460 kW a krútiacim momentom 750 Nm má karbónový kryt, ktorý je za príplatok 1 240 eur. Agregátu však dodáva pomyselný punc dokonalosti.




Na dispeji kľúča sú zobrazené základné informácie o stave auta. Samotný displej má síce slabšie rozlíšenie, no ide o inovatívny prvok.





Zvukový prejav motora je impozantný. Karbóniové doplnky karosérie sú zo skutočného karbónu v rámci M karbónového exteriérového balíku za 5 582 eur.








Zadné partie auta sa nesu v znamení mohutných kriviek a až štyroch funkčných koncoviek výfukového systému M Sport.


Atletická postava s možnosťou zhodenia strechy pôsobí impozantne.