Značka MG predstavila luxusný sedan! Pod kapotou budú pracovať spaľovacie motory s výkonom až 260 koní
Ide o prvý model z rodiny Black Label od značky MG.
Po sérii odhaľujúcich ukážok SAIC konečne predstavil úplne nový MG7. Štýlový fastback je v Číne na vrchole radu MG a prichádza s preplňovanými benzínovými motormi. Je to tiež prvý člen série Black Label, ktorý je zameraný na luxusný štýl a športový charakter.
**MG7 je duchovným nástupcom modelu prvej generácie (2007-2013), ktorý bol len aktualizovanou verziou pôvodného Roveru 75 (1998-2005).** Nová generácia nemá nič spoločné so svojím predchodcom, keďže dizajnéri MG sa namiesto tradičného štvordverového sedanu rozhodli pre aerodynamickejší päťdverový štýl karosérie.
Platforma s pohonom predných kolies je zrejmá z proporcií, ale nízko položená silueta, elegantná línia strechy v štýle kupé, bezrámové okná, veľké zliatinové kolesá a tvarované sklá karosérie prispievajú k luxusnému vzhľadu. Prednú časť charakterizujú ostré LED svetlomety a veľký štylizovaný otvor na prednom nárazníku lemovaný športovými nasávacími otvormi, podobne ako pri koncepte MG Cyberster.
[IMAGE id=268412]
Zadok je ľahko odlíšiteľný vďaka výrazným zadným blatníkom, zadným LED svetlám po celej šírke, výrazne naklonenému zadnému sklu, integrovanému ducktail spojleru a štvorici koncoviek výfuku. **Nechýba ani aktívne zadné krídlo s trojstupňovým spúšťaním podobne ako pri Porsche Panamera.** Pokiaľ ide o rozmery, MG7 meria 4 884 mm na dĺžku, 1 889 mm na šírku a 1 447 mm na výšku.
Vnútri päťmiestnej kabíny nájdeme typický voľne stojaci digitálny kokpit, ktorý meria 33 palcov a **integruje združený prístroj a dotykovú obrazovku infotainmentu podobne ako v najnovších Mercedesoch-Benz.** S ambientným osvetlením a efektnými textúrami sa približuje k prémiovému segmentu. Medzi ďalšie prvky patrí vysoko umiestnený stredový tunel, panoramatické strešné okno a športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy.
[IMAGE id=268420]
**Pri uvedení na trh bude MG7 k dispozícii v dvoch rôznych verziách poháňaných spaľovacími motormi, pričom sa hovorí, že budúci rok budú pribudnú elektrifikované či plug-in hybridné verzie.** Základný 300 VTGI je vybavený turbodúchadlom preplňovaným 1,5-litrovým motorom s výkonom 136 kW (185 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Výkon sa prenáša na prednú nápravu cez sedemstupňovú automatickú prevodovku DCT. Tí, ktorí chcú vyšší výkon, by sa mali rozhodnúť pre vrcholný 405 VTGI Trophy s 2,0-litrovým turbomotorom s výkonom 189 kW (257 k) a krútiacim momentom 405 Nm. Výkonnejší motor je výhradne spojený s deväťstupňovou automatickou prevodovkou ZF, ktorá opäť posiela výkon na prednú nápravu. Vozidlo je tiež vybavené elektronickým samosvorným diferenciálom a elektronicky riadeným zavesením kolies.
**V tejto chvíli je dôležité dodať, že auto na obrázkoch je nateraz určené výhradne pre čínsky trh.** S rozšírením portfólia o plug-in hybrid by však mohlo MG7 v budúcnosti zavítať aj na starý kontinent.
Lifestyle/Bosch eBike Systems