Nová trieda / Test Volkswagen Multivan T7 2.0 TSI
Niektoré veci sa menia, ale Volkswagen Multivan aj naďalej zostáva najštýlovejším autom pre náročných cestovateľov. Napriek tomu, že je postavený od základu nanovo.
Vydané Text: Erik Stríž (Editor príspevku)


Svetlá IQ. Light obsahujú LED Matrix technológiu a svietia skvostne. Významne sa podieľajú na bezpečnosti jazdy v noci


Interiér je pekný najmä v takomto vyhotovení so zemitými farbami. Ponúka všakovaké odkladacie priestory, no akosi sa zabudlo, kam s mobilom. Ak ho náhodou potrebujete mať pripojený káblom, v schránke s bezdrôtovou nabíjačkou vám držať nebude a z držiaka na poháre bude taktiež vypadávať



Krátka verzia neohúri batožinovým priestorom v 7-miestnom usporiadaní, ale vďaka plne variabilným sedadlám sa vždy môžete vynájsť. Sklenená strecha je efektná, ale roletka by sa v horúcich dňoch zišla. Stredné sedadlo poslúži aj ako malý stolík




Iba Volkswagen vám ponúka možnosť spraviť si z rodinného vanu imidžovku na svoj spôsob. Dvojfarebné lakovanie Multivanu veľmi pristane!
Nový Multivan s financovaním cezVOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES |
Zažite viac jazdného komfortu, viac prémiovejšieho charakteru, viac konektivity, viac dizajnu a viac multifunkčnosti s výhodným financovaním bez poplatkov, s nízkou splátkou a akontáciou od 10% do 40%. |
Model | VW Multivan T7 Style 2.0TSI |
Cena testovaného vozidla | 69.984 € |
Typ financovania | VW NEXT (3 možnosti ukončenia financovania) |
Akontácia: | 40% (27.994 €) |
Výška úveru: | 41.991 € |
Spracovateľský poplatok: | 0% |
Dĺžka splácania: | 48 mesiacov |
Posledná navýšená splátka: | 41.431 € |
Značkové VW poistenie v splátke (Allianz-SP a.s.): | PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo |
Výška mesačnej splátky: | 453€ vrátane poistenia* |
*Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. VW nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u autorizovaných predajcov zn. VW úžitkové vozidlá. |
Technické údaje VW MULTIVAN T7 2.0 TSI STYLE KRÁTKY | |
Motor | preplň. benzínový R4, 1 984 cm3 |
Výkon | 150 kW (204 k) pri 5 000 ot./min. |
Krútiaci moment | 320 Nm pri 1 600 – 4 300 ot./min |
Pohon a podvozok | 7-st. dvojspojková automatická prevodovka, pohon predných kolies, vpredu McPherson, vzadu viacprvková náprava. Brzdy kotúčové s vnútorným chladením. Pneu. 235/50 R18. |
Batožinový priestor | výrobca neudáva |
Rozmery | 4 973 × 1 941 × 1 907 mm, rázvor 3 124 mm, pohotovostná/celková hmotnosť 2 132/2 850 kg, objem nádrže 60 l |
Najvyššia rýchlosť | 200 km/h |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h | 9,4 s |
Spotreba (WLTP) | 7,7 l/100 km |
Emisie CO₂ | 175 |
Cena/testované auto | 46 152/69 948 € |
Konkurenti | Toyota Proace Verso, Mercedes V, Ford Tourneo Custom |
Inzercia

Erik Stríž (Editor príspevku)
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk