Testovali sme 8-ročný Avensis z AAA. Na čom naozaj záleží, keď si kupujete jazdené auto?
Toyota Avensis si cenu na trhu jazdeniek obhajuje spoľahlivosťou a veľkorysým vnútorným priestorom. Nie je však voľbou pre každého, pretože naftové motory, napriek svojmu nespornému technologickému pokroku, stále patria najmä na diaľnice.
Vydané Text: Erik Stríž













TECHNICKÉ ÚDAJE TOYOTA AVENSIS WAGON 2.0 D-4D (2013) |
Motor: preplňovaný naftový R4, 1 998 cm³ |
Výkon: 91 kW (122 k) pri 3 600 ot./min. |
Krútiaci moment 310 Nm pri 1 500 – 2 400 ot./min. |
Pohon a podvozok: manuálna 6° prevodovka, pohon predných kolies, vpredu MacPherson, vzadu štvorprvková náprava, Brzdy: kotúčové, vpredu ventilované Pneu: 215/55 R17 |
Batožinový priestor: 543/1 609 dm³ |
Rozmery: 4 765 × 1 810 × 1 480 mm, Rázvor 2 700 mm, Prevádzková/celková hmotnosť: 1 677/2 130 kg, Objem nádrže: 60 l |
Najvyššia rýchlosť: 200 km/h |
Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 10 s |
Spotreba počas testu: 5,9 l/100 km |
Emisie CO₂: 120 g/km |
Pôvodná cena: 26 730 € Cena jazdeného modelu: 9 499 € |
Konkurenti: Mazda 6 Wagon, Honda Accord Tourer, Hyundai i40 kombi |
Plusy
|
Mínusy
|
Aaa Auto Aktualita Erik Stríž Google Google News Jazdené Auto Jazdenka Odporúčané Recenzia Správy Test Toyota Toyota Avensis

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk