Test Honda CR-V s benzínovým motorom: Favorit segmentu
Druhé najpredávanejšie SUV sveta nás oslovilo skvelými priestorovými pomermi v interiéri a dojmom vysokej bezpečnosti.
Vydané Text: Erik Stríž


Dizajn je vec názoru, podľa nás je Honda CR-V úchvatné vozidlo

1,5-litrový VTEC TURBO vyvinie maximálny krútiaci moment 243 Nm, SUV rozbehnú na 200 km/h

Moderný interiér s prvkami klasiky na prvý pohľad neohromí, ale je bohatý na odkladacie priestory a pôsobí kvalitne

Digitálny kokpit v podaní Hondy znamená obdĺžnikový displej s postrannými analógovými ukazovateľmi

Skutočné SUV spoznáte aj podľa toho, že sa vzadu pohodlne posadia traja dospelí ľudia

V druhom rade je miesta dosť, no tretí rad očividne nie je stavaný pre dospelé osoby

Batožinový priestor so 472 litrami je praktický, ale s vyklopeným zadným radom ostáva iba minimum miesta



Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk