Test
Malý elektromobil
Test PEUGEOT e-208: Šikovné auto do mesta s minimálnymi prevádzkovými nákladmi
Podľa metodiky WLTP tento elektromobil prejde v meste až 553 km, v realite to bude asi o 200 km menej. Aj to ale považujeme za skvelý výsledok.
Redakčný špeciál
Finále testu AUDI Q8 SUV: Skvelé auto, čo dodať. Sumarizujeme dôvody, prečo by ste si ho mali kúpiť aj vy
Audi Q8 SUV je síce športové auto, ale aj rodinné. Je to SUV, ale s estetikou kupé a bezrámovými oknami ulahodí aj oku estéta. No a technologická vyspelosť, to je triumf, ktorý má Audi pripravený pre každého zákazníka bez ohľadu na stupeň výbavy.
Všestranný parťák v našej redakcii
Prečo platiť viac? Dlhodobý test Honda ZR-V e:HEV Advance
V predchádzajúcom vydaní dlhodobého testu sme Hondu ZR-V predstavili ako crossover hodný označenia „praktický a rodinný“.
TEST Škoda Octavia Ambition 2,0 TDI M6: Dokonalé služobné auto! Spotrebou je bezkonkurenčná…
Našli sme dokonalé služobné auto? Škoda Octavia Ambition s naftovým dvojlitrom pod kapotou by sa ním bez problémov dala nazvať.
Skúsenosti s dostupným malým SUV
Test SsangYong Tivoli 1.5 GDI-Turbo: (Pridaná) hodnota za peniaze
Lacný a praktický crossover, ktorého interiér poteší hodnotným vyhotovením a podvozok vskutku príjemným naladením.
auto motor a šport č. 3/2024
Takmer ideálny člen / Test Škoda Octavia Combi 2.0 TDI + kalkulácia financovania
Karoséria kombi, LED svetlomety, dieselový motor pod kapotou a automatická prevodovka. Môže byť niečo, prečo by táto Octavia nemala byť najlepšie auto pre rodinu?
MOTO
BMW R 1250 RS: Rýchlo a ďaleko
Mníchovský dvojvalcový motor typu boxer neodmysliteľne patrí k ikonickému cestovnému enduru, ktorému nik nepovie inak ako GS.
TEST Renault Clio Techno TCe 90: Ani najslabší motor nemusí byť zlou voľbou. Do mesta je ideálom!
Renault Clio vo výbave Techno s motorom TCe 90 je zlatou strednou cestou ponuky tohto modelu. Ponúka viac, než by ste čakali.
„Z hľadiska agility je Megane kráľ“
Test dynamiky elektrického Renault Megane E-Tech: Nech je zábava!
Pre mnohých má elektrické vozidlo status obyčajného presúvadla bez emócií. Renault sa však tomu svojmu pokúsil vdýchnuť dušu a spraviť z neho skutočne šoférske auto.