Schopnosť učiť sa s MG HS Hybrid+
Schopnosť učiť sa s MG HS Hybrid+
K autám od MG sa zhodou okolností dostávam sporadicky, ale zakaždým ma vedia prekvapiť. Najväčšiu porciu prekvapení však priniesol model, od ktorého som to vôbec nečakal.
Foto: Juraj Hrivnák
- Svetlá výška je celkom slušná, no pod autom na prvý pohľad vidieť výfuk. Do terénu to nie je, no model HS sa aj tak najlepšie cíti v meste
- LED osvetlenie vpredu aj vzadu dotvára imidž modelu HS. Dynamické smerovky nájdeme vpredu aj vzadu a elegantný geometrický tvar zadných svetiel autu veľmi pristane. Výkon predných stretávacích svetiel je v poriadku, diaľkové by však mohli byť nielen silnejšie, aj ich lúč by mohol byť celkovo širší
- Za výber materiálov si MG zaslúži prevažne pochvalu. Na prvý pohľad vyzerá kabína hodnotne
- Priestor vzadu je prekvapivo štedrý v priestore na kolená aj na
- Sedadlá sú komfortné aj na dlhších trasách. Spolujazdcovo je ukotvené podstatne vyššie
- Zobrazenie otáčok je maličké a čisto informatívne. Často tam uvidíte práve hodnotu 1,4 tisíc, kedy motor nabíja batériu. Kvalita 360° kamier je vynikajúca. Je tu aj funkcia priehľadného auta. Klasický volič prevodovky potešil
- Na prvý pohľad veľký batožinový priestor je pre batériu plytší, takže celkový objem neohromí
- Nadpriemerne veľká batéria a výkonný generátor sú jedným z kľúčov k vysokej efektivite pohonu
Toto je posledná strana článku
Strana 3 / 3
Čítajte ďalej
Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.
































































