Jazdenky po operatívnym lízingu

Zbystrite, ak zvažujete jazdenú Škodu, Hyundai, Kia alebo VW: Business Lease otvoril nadštandardný showroom jazdeniek v Bratislave

Už žiadne obhliadky vonku v zime a daždi. Spoločnosť sa zamerala na zvyšovanie komfortu, takže pri záujme o auto vám ho predvedie priamo v interiéri showroomu.

Vytvorenie profesionálneho showroomu Cars & Care je podľa spoločnosti highlightom roka.
Vydané  Text: 

Popredný poskytovateľ komplexnej mobility opäť potvrdil svoju chuť po inováciách a raste. Spoločnosť Business Lease Slovakia otvorila v Bratislave svoj nový showroom vozidiel. Ide o priestorovo a komfortne veľkorysý priestor pre vozidlá, ktoré sú k dispozícií retailovým zákazníkom aj firmám.

Štedré priestory sú doplnené zákazníckou zónou, takže všetky služby sú na jednom mieste. Interiér poskytuje pohodlie výberu vozidla aj v prípade nepriazni počasia, a umožňuje vystaviť aj prémiové autá, vďaka čomu má zákazník pocit, akoby bol v showroome nových vozidiel.

Našou ambíciou je odlíšiť sa najmä kvalitou, a to nielen vozidiel po operatívnom lízingu, ale aj kvalitou služieb, ktoré sú s tým spojené. Nový priestor ponúka zákazníkovi možnosť vybaviť všetko pod jednou strechou,“ hovorí Jana Smoláriková, Team Manager Remarketing & Retail Sales Business Lease Slovakia.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Zľava Lucia Čišková, Jana Smoláriková, moderátor Vladimír Kobielsky, Vincent van der Meijden a Peter Kundlák

Spoločnosť je tak poskytovateľom komplexnej mobility; popri operatívnom lízingu poskytuje predaj jazdených vozidiel po operatívnom lízingu pre fyzické a právnické osoby, krátkodobý prenájom, car sharing, car pooling, mobility budget pre firmy a ich zamestnancov, ako aj ďalšie formy zabezpečenia mobility a služieb. A vozidlá z operatívnych lízingov napokon predáva ako jazdené vozidlá s garantovaným pôvodom a úplnou históriou. Popri mladom veku (3-4 roky) a nízkom nájazde (cca 100 tisíc km) najmä zdokladovaná servisná história a história poistných udalostí.

„Už názov napovedá, že u nás klient nájde okrem áut v 100 % stave aj výnimočnú starostlivosť, ktorá je aj v doplnkových službách, ako je poistenie, financovanie, predĺžená záruka, odkup starého vozidla, zabezpečovacie systémy a podobne. Highligtom roka 2023 je vytvorenie profesionálneho showroomu Cars & Care, kde sa nám podarilo pre zákazníkov vytvoriť úplne iný pocit z nakupovania,“ podotýka Lucia Čišková, výkonná riaditeľka Business Lease Slovakia.

Pozitívny vývoj

Už v minulom roku divízia prešla rebrandingom značky na Cars & Care. Nový názov odráža to, čo firma ponúka zákazníkom – kúpu jazdeného vozidla so starostlivosťou tímu Business Lease.

Spoločnosť začala meniť stratégiu predaja jazdených vozidiel od roku 2018, inovácie a prozákaznícka orientácia umožnili, že dnes už takmer všetky vozidlá po operatívnom lízingu dokáže predať retailovým zákazníkom.

„Priamo v priestore sa nachádza aktuálne aj náš poistný maklér, klienti vedia uzatvoriť predĺženú garanciu a zákazníci si vedia dohodnúť stretnutie aj ohľadom ponuky na financovanie vozidla. Snažíme sa im maximálne uľahčiť kúpu, keďže nám záleží na ich spokojnosti,“ dodáva Jana Smoláriková.

Kým v roku 2018 spoločnosť predala 20 % vozidiel po operatívnom lízingu retailovým zákazníkom, tento rok je to už dnes 83 % vozidiel. Z hľadiska absolútnych čísiel ide o posune z úrovne 180 predaných áut na úroveň 858 vozidiel predaných retailovým zákazníkom.

Najväčší záujem je dnes o vozidlá koncernu VW, či už Octavia, Superb, Fabia alebo modely VW Golf a Passat. Ako spresňuje Jana Smoláriková, žiadané a v ponuke sú aj vozidlá značiek Hyundai, alebo Kia. Samozrejme, nechýbajú ani ďalšie, vrátane prémiových značiek. „Denne aktualizujeme ponuku vozidiel na www.carsandcare.sk,“ dodáva Smoláriková.

Spoločnosť si pravidelne necháva vypracovávať prieskum spokojnosti zákazníkov, v tom najnovšom získala skóre spokojnosti 95 %. „Je to pre nás tá najlepšia vizitka. Na tento rok nám zostalo ešte jedno vylepšenie a síce nová web stránka spoločnosti, ktorú by sme radi našim klientom predstavili do konca tohto roka,“ dodáva Jana Smoláriková.

Trend v regióne? Nastanú zmeny

Pokiaľ ide o rast záujmu o jazdené vozidlá, badať ho aj v regióne. „Nové vozidlá sa dnes primárne predávajú firmám a lízingovým spoločnostiam. Absenciu koncového spotrebiteľa pociťujeme pri nákupe nových vozidiel na všetkých trhoch EÚ. Jazdené vozidlá sú u koncových spotrebiteľov viac v centre pozornosti a po troch rokoch nedostatku ponuky v dôsledku výrobných ťažkostí s novými vozidlami pozorujeme oživenie,“ konštatuje Vincent van der Meijden.

Na trhoch s veľmi vysokou infláciou spojenou s vysokými úrokovými sadzbami, ako Maďarsko, však došlo podľa neho k ochladeniu trhu s jazdenými vozidlami. „V krajinách eurozóny, vrátane Slovenska, je situácia lepšia – spotrebitelia čelia nižšej inflácii, a tým nižším nákladom na financovanie,“ dodáva Vincent van der Meijden.

V nasledujúcich rokoch však už odborník neočakáva, že lízingové spoločnosti vrátia na trh toľko jazdených vozidiel, ako v tomto roku. „Výrobcovia znížili počet spätných objednávok, keďže nižší súčasný dopyt a lepšia ponuka materiálov výrazne skrátili dodacie lehoty. Od roku 2019 navyše klesá počet registrácií nových vozidiel z dôvodu problémov s ponukou, vyššieho zdanenia, narastajúcich predpisov o emisiách a štandardnej bezpečnostnej výbave, ale aj inflácie a ekonomických okolností,“ upozorňuje.

Všetky tieto vplyvy zvýšili cenu nových vozidiel a znížili ich predaj konečným spotrebiteľom. Nedostatok jazdených vozidiel bude mať preto v nasledujúcich rokoch vplyv na zvýšenie ich hodnoty. Pre spotrebiteľov sú vozidlá po operatívnom lízingu ideálnou voľbou, pretože ich kúpa je absolútne bezpečná, majú nízky vek, garantovaný stav kilometrov, sú dobre udržiavané a majú kompletnú transparentnú servisnú aj poistnú históriu.

 









Pokračujte na ďalší príspevok »