Má ísť o demonštráciu automobilky, čoho všetkého je schopná. EV9 bude zvlášť odolné SUV.
V oblastiach na aktiváciu značky v ďalších dejiskách svetového šampionátu sa ku konceptu EV9 pripojili aj ďalšie kultové modely Kia, napríklad EV6 GT, historicky najvýkonnejšie sériové vozidlo Kia s výkonom 576 koní a zrýchlením z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy, na štadióne Al Bayt Stadium či Sportage na štadióne Khalifa International Stadium.
Videli ich nielen milióny fanúšikov, ktorí navštívili turnaj, ale tiež 250 vybraných hostí z 39 krajín, ktorým Kia prostredníctvom programu „Road to Inspiration“ poskytla príležitosť pozrieť si niektorý zápas osobne. Týmito hosťami boli predajcovia, obchodní partneri, súčasní i potenciálni zákazníci. Okrem toho prizvala na majstrovstvá sveta 64 mladých futbalových talentov z približne 17 krajín, ktorí dostali na ihrisku jedinečnú príležitosť vystupovať ako nosiči oficiálnych lôpt pod značkou Kia.
Chang Sung Ryu, hlavný viceprezident a vedúci predaja subdivízie CX Design, poznamenal: „Úspech každého jedného aspektu majstrovstiev FIFA World Cup 2022 – počnúc aktiváciou značky Kia cez hladký priebeh turnaja až po tie najčarovnejšie a najpamätnejšie okamihy na ihrisku – závisí v konečnom dôsledku od jednotlivcov, ktorých poháňa inšpirácia stretnúť sa ako tím a dosiahnuť vyšší cieľ. Práve v tomto duchu teraz hľadíme dopredu na pretrvávajúci vplyv našich ostatných partnerstiev vo svete športu, ktoré prinášajú rôzne príležitosti zažiť prítomnosť a budúcnosť značky Kia.“
Po úspešnom zavŕšení svojho programu aktivácií na šampionáte FIFA World Cup 2022 sa pohľad spoločnosti Kia teraz upiera k budúcim významným športovým podujatiam a miestam s podobným globálnym dosahom. Svoj inšpiratívny a kreatívny obsah opätovne predstaví v januári 2023 na turnaji Australian Open.