
Palubná nabíjačka s výkonom 7,4 kW umožňuje nabitie batérie pomocou domácej alebo verejnej nabíjacej stanice a štandardne dodávaného kábla za 1,45 hodiny. Plug-in hybrid DS 4 E-Tense (2022)
### Matrixové LED svetlá aj 21-palcový projekčný displej Z hľadiska zoznamu položiek výbavy zákazník dostane najviac v prípade, že si kúpi plug-in hybrid E-TENSE v karosárskom vyhotovení Cross. Cross totiž obnáša terénne úpravy na karosérii, 19-palcové disky kolies a strešné nosiče, zatiaľ čo **E-TENSE** pridáva aj adaptívny podvozok **DS ACTIVE SCAN SUSPENSION** s aktívnym sledovaním vozovky, rozšírené rozpoznávanie dopravných značiek, samostmievacie vnútorné zrkadlo a tiež nabíjací kábel.
**Už základná výbava Bastille+ je pomerne bohatá**. Z cenníka vyberáme napríklad bezkľúčové štartovanie, automatické stierače, akustické čelné sklo, rozpoznávanie dopravných značiek, tempomat (nie adaptívny), upozornenie na opustenie jazdného pruhu (nie aktívne), zadné parkovacie senzory, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, kožený volant, čierny interiér s čalúnením z tkaniny Perruzi Tungsten, Full LED predné svetlomety, LED denné svietenie a LED zadné svetlá, 7″ digitálny prístrojový panel, 10″ dotykový displej infotainmentu s bezkáblovým Mirror Screen a digitálnym rádiom DAB. Základná výbava DS 4 je postavená na 17″ diskoch s dizajnom Athens.
#### Fotogaléria DS 4: Interiér
[GALLERY id=31299]
Je pravda, že v aute za minimálne 27-tisíc eur by sme očakávali adaptívny tempomat, aktívne udržiavanie v pruhu a parkovaciu kameru, DS 4 tieto a ďalšie položky ponúka vo vyšších výbavách.
Napríklad **výbava Perfomance Line** už obsahuje predné a zadné parkovacie senzory s kamerou, luxusnejší interiér, výduchy klimatizácie aj vzadu a celkovo športovejší zovňajšok na 19-palcových diskoch.
Stupeň výbavy **Trocadento** zasa ponúka predné a zadné parkovacie senzory a kameru, bezkľúčový vstup a štartovanie, ale aj technologickú vychytávku v podobe 21-palcového head-up displeja **DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY** či 3D navigáciu DS IRIS SYSTEM, všetko postavené na 19-palcových diskoch.
No a výbavy ako **Perfomance Line+ a Rivoli** už obsahujú aj adaptívny tempomat, moderné predné LED svetlomety DS MATRIX LED VISION (okrem DS 4 ich ponúka už len DS 3 Crossback) či aktívne udržiavanie v jazdnom pruhu **DS DRIVE ASSIST** (výbava Rivoli).
Cenník ďalej uvádza aj niektoré položky výbavy v balíčkoch ako príplatkové možnosti, napríklad nočné videnie Pack DS NIGHT VISION (vrátane adaptívneho tempomatu) či 360-stupňový parkovací systém.
V základnej výbave sa DS 4 dodáva v nápadnom zlatom laku, na výber je ďalších šesť za pomerne vysoké príplatky 800 až 1000 eur. Kto by chcel dvojfarebné vyhotovenie karosérie s čiernou strechou, ten si doplatí ešte o 400 eur naviac.
### Dostupnosť
Začiatok predaja modelu DS 4 je naplánovaný ešte počas tohto roka.
Na francúzsku limuzínu sme mali vysoké očakávania, dokáže ich slovenská ponuka naplniť?
### DS 4 – Slovenský cenník