Značka Kia momentálne prechádza významnou úpravu imidžu, ktorý je súčasťou veľkolepej stratégie s názvom „Plan S“ a ktorý obnáša, okrem iného, aj zmenu loga. Nové logo Kia sa už dostáva aj na nové automobily v slovenskom predaji, nájdete také v nových modeloch rodiny Ceed (Ceed hatchback, Ceed Sportwagon, ProCeed), ale aj v takom Stonicu. V krátkom čase očakávame príchod novej novej generácie modelu Sportage a elektromobilu EV6.
Showroom Kia360 sa nachádza v juhokórejskom Soule a v auguste ho automobilka otvorila po tom, čo zapracovala nové expozície súvisiace s novou stratégiou spoločnosti. Pôvodne sa showroom volal BEAT360 a prvýkrát bol otvorený v roku 2017.
Vnútorný priestor je bohatý na mimoriadne expozície, okrem samotných automobilov výrobcu Kia v showroome nájdete množstvo interaktívnych a pohlcujúcich obrazových scén, ktoré majú za úlohu nielen zaujať, ale aj informovať návštevníkov o produktoch automobilky.
Showrooom pozostáva z troch hlavných sekcií, sú nimi zóna značky a dizajnu, zóna elektromobility a používateľská zóna.
**Zóna značky a dizajnu** v podstate plní úlohu osvety potenciálnych zákazníkov, poukazuje na kľúčové piliere automobilky, oboznamuje s dizajnovou filozofiou a podobne.
**Zóna elektromobily** je, neprekvapivo, orientovaná na elektromobilu v podaní značky Kia. Momentálne je snaha automobilky o líderstvo v elektromobilite evidentná, jej model Kia EV6 je hlavným pútačom expozície, ale nemenej dôležité sú aj ostatné elektrifikované modely značky. Z pohľadu návštevníka je veľmi atraktívna najmä expozícia EV Ride – ide o hoverboard, na ktorom účastník môže dynamicky prechádza povirtuálnom okruhu z LED obrazoviek, fakticky sa tak má ponoriť do prezentácie elektromobility.
**Používateľská zóna** Kia je navrhnutá tak, aby poskytovala rôzne informácie súvisiace s jazdou, vrátane prispôsobeného poradenstva pre návštevníkov, ktorí zvažujú kúpu vozidla. Návštevník môže priamo konfigurovať svoje vysnívané vozidlo pomocou **digitálneho trojrozmerného konfigurátora** a konzultovať svoje preferencie s pracovníkmi značky.
Okrem stálej expozície pritom ponúkne priestor Kia360 aj dočasné výstavy, ktoré budú určené na vytváranie vzťahu so zákazníkmi, či už existujúcimi, tak aj tými budúcimi.