Cenová dostupnosť je pre európsky trh kľúčovým parametrom, tvrdí Toyota, ktorá sa rozhodla pokračovať vo výrobe malých a lacných áut.
### Základom je štýlová ikona
Aygo, najdostupnejšie vozidlo značky Toyota, od svojho uvedenia na trh v roku 2005 očarilo mladých progresívnych zákazníkov svojím zmyslom pre hravosť a zábavu.
„Srdcom modelu Aygo bola vždy hravosť a zábava. Teraz sme do jeho DNA pridali ešte štipku korenia, aby sme zvýšili jeho atraktívnosť.“ (Lance Scott, dizajnový riaditeľ štúdia ED²).
Živý charakter a podmanivá jazdná dynamika modelu Aygo, ktorý priťahuje ľudí so zmyslom pre štýlovosť, prilákali k značke Toyota už mnohých nových kupcov v Európe. Jedinečná DNA a výnimočné postavenie modelu Aygo však závisia od toho, aby si stále udržiaval náskok pred konkurenciou. Noví zákazníci spoločnosti Toyota dnes viac ako inokedy požadujú eleganciu, osobitosť a možnosť individuálneho prejavu. Štúdio dizajnu ED² preto vychádzalo z vedúceho postavenia tejto štýlovej ikony v segmente A a rozhodlo sa navrhnúť auto špeciálne pre nich.