Kto je na vine v nasledovnom videu? Cyklista alebo kamionista?

Cyklista unikol smrti iba o centimetre. Internet sa teraz háda, kto je na virálnom videu zodpovedný na nehodu.
Vydané  Text: 

Videokamera pripevnená na cyklistickej prilbe zachytila nie úplne ojedinelý stret medzi motorovým vozidlom a cyklistom v Londýne. Nikomu sa nič nestalo, ale od cyklistu delili od smrti iba centimetre a jeden zlý pohyb. Kto je na vine, kamionista alebo ten, kto sedel na bicykli a jazdil po korektne vyznačenej trase? Video, ktoré ešte pred časom na YouTube zverejnil istý Simon Burrell, vyvolalo svojho času búrlivú diskusiu. Dočkalo sa tisícov komentárov a stoviek tisíc zhliadnutí. Potom z YouTube zmizlo, v rôznych internetových denníkoch však ostali jeho kópie, ktoré nám dávajú možnosť pozrieť si incident opäť. Incident sa odohrá v čase 1:08. Je zjavné, že sa stal práve na mieste, na ktorom sa cesta mierne zužovala a kamionista na pravej strane kabíny nemohol cyklistu vľavo vidieť. Zreteľne vidieť je aj to, že cyklista mierne zmenil svoju trasu smerom ku kamiónu, ktorý sa takisto viac priblížil k okraju vozovky. Na druhej strane však pochybil aj kamionista, ktorý nedbal na všadeprítomných cyklistov a svoje vozidlo viedol tak, že na bicykle nenechával veľa priestoru. Čo si myslíte o vine a nevine účastníkov tohto incidentu? Podeľte sa s nami o svoj názor v komentároch.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.